Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova paradigma obiteljskoga odgoja (CROSBI ID 43408)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Maleš, Dubravka ; Kušević, Barbara Nova paradigma obiteljskoga odgoja // Nove paradigme ranoga odgoja / Maleš, Dubravka (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 41-66

Podaci o odgovornosti

Maleš, Dubravka ; Kušević, Barbara

hrvatski

Nova paradigma obiteljskoga odgoja

Pomaci koji su se dogodili u postmodernoj obitelji i odnosima između roditelja i djece rezultirali su pojavom novih znanstvenih paradigmi u obiteljskoj pedagogiji, pri čemu se pod paradigmom podrazumijeva skup obiteljskih vrijednosti i obrazaca odnosa između roditelja i djece koji su važeći u određenome vremenskome razdoblju ili u određenome sociokulturnom krugu. Ta će se nova paradigma obiteljskoga odgoja pokušati predstaviti u ovome radu. U prvome dijelu rada problematiziraju se najbitnije promjene do kojih je došlo u obitelji kao instituciji i roditeljstvu kao ulozi u razvijenome svijetu, a koje neminovno utječu na odnose između roditelja i djece te na samu prirodu odgoja u obitelji. U drugome dijelu rada naglasak je na roditeljskoj ulozi, kao jednoj od najvažnijih uloga u životu pojedinca, a koja se nalazi pod snažnim utjecajem svih promjena kroz koje prolazi obitelj kao institucija.

obitelj, pluralizam obiteljskih struktura, roditeljstvo, obiteljski odgoj, nova paradigma obiteljskog odgoja

nije evidentirano

engleski

New Paradigm in Family Child-Rearing

nije evidentirano

family, plurality of family structures, parenting, family child-rearing, new paradigm in family child-rearing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-66.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove paradigme ranoga odgoja

Maleš, Dubravka

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-175-394-4

Povezanost rada

Pedagogija