Primjena odgojne drame u radu s maloljetnim počiniteljima kaznenih djela (CROSBI ID 171801)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Blažeka Kokorić, Slavica ; Majdak, Marijana ; Rumenović, Martina
hrvatski
Primjena odgojne drame u radu s maloljetnim počiniteljima kaznenih djela
U radu se prikazuju rezultati kvalitativnog istraživanja o mogućnosti implementacije odgojne drame kao specifičnog modela rada s maloljetnim počiniteljima kaznenih djela. Podaci su prikupljeni temeljem analize sadržaja transkripata intervjua provedenih s osam maloljetnih počinitelja kaznenih djela koji su bili kontinuirano uključeni u tromjesečnu provedbu programa odgojne drame u okviru Odgojnog zavoda Turopolje. Pored analize perspektive korisnika, uvažavanjem principa triangulacije, u radu se analiziraju i ključne pretpostavke za djelotvornost ove metode rada s navedenom populacijom mladih prepoznate od strane voditelja programa (analiza sadržaja bilješki voditelja) te stručnjaka istraživača (komparacija s dosadašnjim spoznajama iz teorije i prakse). Kvalitativna analiza rezultata pokazala je da je ovakav model rada prepoznat kao djelotvoran od strane stručnjaka i izuzetno dobro prihvaćen od samih korisnika. Rezultati pokazuju da se odgojna drama može koristi kao nadopuna postojećim temeljnim tretmanskim programima koji se provode u okviru institucija za smještaj maloljetnih počinitelja kaznenih djela, a da se kroz ovakve dopunske programe može unaprijediti način funkcioniranja i kvaliteta života korisnika u institucionalnom okruženju te olakšati resocijalizacija nakon provedene mjere. U radu se zaključno ukazuje na to da je vrijedno podržati nastavak suradnje između državnih institucija i nevladinog sektora u provedbi ovakvih programa baziranih na metodama odgojne drame s maloljetnim počiniteljima kaznenih djela.
Maloljetni počinitelji kaznenih djela; odgojna drama; suradnja institucija i nevladinih udruga
nije evidentirano
engleski
Implementation of Drama in Education in Working with Juvenile Offenders
nije evidentirano
juvenile offenders; drama in education; cooperation between institutions and non-governmental associations
nije evidentirano