Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje partnerstva škole i roditelja (CROSBI ID 364274)

Ocjenski rad | diplomski rad

Nujić, Jelena Poticanje partnerstva škole i roditelja / Mlinarević, Vesnica (mentor); Somolanji, Ida (neposredni voditelj). Osijek, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Nujić, Jelena

Mlinarević, Vesnica

Somolanji, Ida

hrvatski

Poticanje partnerstva škole i roditelja

Polaskom djeteta u školu pred roditelje i učitelje se stavljaju dodatni zadaci pri povezivanju obiteljskog i školskog odgoja i obrazovanja. Obje strane nastoje, što je bolje moguće, utjecati na djetetov razvoj. Bilo bi dobro da pri tome djeluju zajedno kao partneri. Partnerstvo između škole i roditelja podrazumijeva uzajamno poštovanje, dogovaranje, razmjenu informacija i vještina, zajedničko odlučivanje i suodgovornost. Roditelji i učitelji, uspostavljajući partnerske odnose kroz mnoge oblike suradnje, potiču djetetov razvoj u odgojno-obrazovnom procesu. Najvažnije je da uspostave otvorenu i iskrenu komunikaciju kako bi se smanjili propusti u protoku informacija. Kroz povećanu interakciju i komunikaciju uočavaju se skriveni potencijali roditelja, učitelja i učenika i otvaraju se mogućnosti zadovoljavanja potreba svakog pojedinca. Učitelji i roditelji trebaju se međusobno poštivati, uvažavati i pomagati, jer obje strane imaju jedan zajednički cilj, a taj je dobrobit djeteta. Kroz ovaj rad nastojalo se istražiti potiču li oblici suradnje partnerstvo između roditelja i škole. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u jednoj osnovnoj školi u Bosni i Hercegovini na uzorku od 42 roditelja djece 3. razreda osnovne škole. Rezultati su pokazali kako se oblici suradnje koji potiču partnerstvo ne provode iako roditelji pokazuju želju za takvim suradničkim odnosom.

oditelji; škola; partnerstvo; oblici suradnje; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Promoting partnership between school and parents

nije evidentirano

Parents; schools; partnerships; forms of cooperation; communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

07.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija