Struktura diskursa glazbene kritike (CROSBI ID 572748)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Orešković Dvorski, Lidija
hrvatski
Struktura diskursa glazbene kritike
Diskurs glazbene kritike nalazi se na razmeđi velikoga broja različitih područja znanosti i umjetnosti. Kao sjecište jezika i glazbe, ali i muzikologije, književnosti, povijesti i novinarstva, glazbena kritika pruža mogućnost međudisciplinarnog pristupa. S jezičnog je gledišta posebno zanimljiv odnos glazbe i jezika, dvaju različitih svjetova, koji unutar diskursa glazbene kritike dolaze u blisku vezu. Ovaj će članak ponuditi analizu strukture diskursa glazbene kritike koja će se provesti na suvremenim glazbenokritičkim tekstovima objavljenim u hrvatskom tisku. U analizi će se posebna pozornost posvetiti problemima formalne i sadržajne strukture diskursa glazbene kritike i načinu uporabe glazbene terminologije. Opisat će se jezična sredstva u službi izražavanja dodira između glazbe i govora, dijaloga između objektivnoga i subjektivnoga, te jezične strukture i stilske figure svojstvene glazbenom diskursu. Na temelju rezultata dobivenih analizom tekstova nekoliko hrvatskih glazbenih kritičara progovorit će se o žanrovima glazbene kritike i njezinu mjestu unutar tipova diskursa te iznijeti glavne značajke toga specijaliziranog diskursa.
glazbena kritika; diskurs; jezik; glazba
nije evidentirano
engleski
The Discourse Structure Of Music Criticism
nije evidentirano
music criticism discourse; music; language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
309-322.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Diskurs i dijalog: Teorije, metode i primjene
Karabalić, Vladimir, Aleksa Varga, Melita, Pon, Leonard
Osijek:
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096