PROMOCIJA U FUNKCIJI RAZVOJA VINARSKOG SEKTORA U ISTRI (CROSBI ID 171665)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Brščić, Kristina ; Oplanić, Milan ; Miladinović, Nevena
hrvatski
PROMOCIJA U FUNKCIJI RAZVOJA VINARSKOG SEKTORA U ISTRI
U radu je dan prikaz mogućnosti i ograničenja s aspekta promocije kao jednog od elementa marketing miksa u vinogradarsko-vinarskoj proizvodnji u Istri. Osim pregleda postojećeg stanja vinogradarstva i vinarstava u Istri dan je i kratki osvrt na povijesni razvoj vinogradarstva i vinarstva te na pojedine proizvode koji su kreirani upravo radi isticanja važnosti i skretanja pozornosti na vinare u Istri, kao što su primjerice, vinske ceste i udruga Vinistra. Istraživanje je provedeno intervjuiranjem 5 vinara iz Istre koji su ostvarili uspjeh u proizvodnji vina. Zaključno se može istaći da su postojeće promotivne aktivnosti zadovoljavajuće za sadašnje potrebe promatranih vinara, ali da svakako treba pratiti promjene na tržištu te se prilagođavati željama i potrebama potrošača kod kreiranja proizvoda kao i promotivnih aktivnosti u cilju povećanja prodaje.
vina; vinari; Istra; promocija
nije evidentirano
engleski
PROMOTION AS A TOOL OF DEVELOPMENT OF WINE SECTOR IN ISTRIA REGION
nije evidentirano
wines; vintners; Istria; promotion
nije evidentirano