Novi obrazovni sustavi i standardi (CROSBI ID 43314)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šiber Makar, Katarina ; Ogrizek, Ivana ; Šimović, Vladimir
hrvatski
Novi obrazovni sustavi i standardi
Obrazovanje predstavlja imperativ za razvoj onoga što danas prepoznajemo kao "Društvo neprestane konkurentnosti". U ovom radu prikazat ćemo razmišljanja, činjenice i konkretne primjere utjecaja informacijsko-komunikacijske tehnologije (engl. ICT) na razvoj društva, kako ekonomski tako i sociološki, primjenu novih tehnologija u tržišnom natjecanju te utjecaj znanja na konkurentnost. Što su CMS (engl. Content Management System) i LMS (engl. Learning Management System) sustavi? Navest ćemo primjere i karakteristike CMS-ova (primjer nekomercijalnog Typo3 i komercijalnog STRIX), te LMS-ova (primjer nekomercijalnog Moodle i komercijalnog IBM Lotus). Na navedenim primjerima objasniti ćemo što je upravljanje znanjem i što su sustavi za upravljanje znanjem: njihovu obrazovnu primjena i primjenu u gospodarstvu. Objasnit ćemo standarde za opis sadržaja u sustavima za e-učenje (SCORM, LOM) kao i mogućnosti primjene tele-konferencija i videokonferencija kod učenja na daljinu te njihovu primjenu i uvjete za rad usporedo u Hrvatskoj i u svijetu. Prezentirat ćemo glavne elemente korisničkog sučelja i njihov raspored s ciljem osiguravanja korisniku prilagođenih sustava. Osvrnut ćemo se i na primjenu multimedijskih principa u učenju: doticaj, modalnost i personalizaciju. Ovaj rad je dio znanstveno-istraživačkog projekta MZOiŠ RH br. 227-2271694-1699 pod nazivom: „ANALITIČKI MODEL PRAĆENJA NOVIH OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU“
sustavi za upravljanje znanjem ; CMS ; izgradnja novog LMS sustava
nije evidentirano
engleski
New educational systems and standards
nije evidentirano
LMS ; CMS ; new LMS model development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-245.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova
Jurina, Milan
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
2007.
978-953-965395-6