Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave (CROSBI ID 572464)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Somolanji, Ida Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave // Modern methodological aspects / Káich, Katalin ; Bene, Annamária (ur.). Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 1216-1229

Podaci o odgovornosti

Somolanji, Ida

hrvatski

Kolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave

Nenasilna komunikacija način je komuniciranja pri kojem pojedinac nastoji slušati i zaista čuti i sebe i druge pri čemu veliku pozornost pridaje zapažanjima, prepoznavanju osjećaja, potreba te molbi. Ako ju aktivno koristimo, osim što ćemo smanjiti broj sukoba i konfliktnih situacija s kojima se svakodnevno susrećemo, mijenjat ćemo se iz temelja. Omogućit ćemo si izražavanje osjećaja i potreba na pozitivan način što će mijenjati naš cjelokupni dojam dotadašnjih problema i poteškoća. Vještina nenasilne komunikacije potaknut će u nama stvaranje nove životne filozofije. Kolegij Nenasilne komunikacije u radu sa studentima budućim učiteljima razredne nastave ima za cilj poticati razvijanje vještina nenasilne komunikacije i, kroz sustavan rad, motivirati studente na promišljanje i daljnje proučavanje samog problema nenasilnog djelovanja. Jedan od načina na koji je procijenjeno ostvaruje li kolegij zadane ciljeve je evaluacijski upitnik. Studenti su imali mogućnost evaluirati kolegij iznoseći svoje osjećaje, stavove, zapažanja. Rezultati upitnika ukazuju na veliko zadovoljstvo studenata ovim kolegijem i pozitivne promjene u njihovu komuniciranju zahvaljujući novim spoznajama, iskustvima i vještinama.

nenasilna komunikacija ; kolegij Nenasilna komunikacija ; studenti učiteljskog studija ; evaluacija kolegija

nije evidentirano

engleski

Course of nonviolent communication in training students future school teachers

nije evidentirano

nonviolent communication ; course of NC ; student future teachers ; course evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1216-1229.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Modern methodological aspects

Káich, Katalin ; Bene, Annamária

Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar

978-86-87095-07-6

Podaci o skupu

Modern Methodological aspects

predavanje

01.01.2010-01.01.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija