Osvježenje identitetskog sustava Metalmoda (CROSBI ID 364086)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šomođi, Vanja
Tomiša, Mario
hrvatski
Osvježenje identitetskog sustava Metalmoda
U ovom radu se upoznajemo s identitetskim sustavima, vizualnim identitetima, korporativnim komunikacijskim ciljevima te ciljnim skupinama. Kroz prvi dio rada će se pokazati koliko je zapravo identitetski sustav važan za tvrtke koje žele konkurirati na tržištu i koliko je važno da je on dobro postavljen. Nadalje se prikazuje proces izrade novog identitetskog sustava tvrtke, definira probleme tvrtke i kroz faze izrade identitetskog sustava predlaže njihova rješenja. Definira se trenutačna situacija tvrtke, postavljaju se ciljevi, upoznaje se tržište, otkrivaju se jedinstvene karakteristike tvrtke. Nakon toga se određuje ciljna skupina te se upoznaje konkurencija. U posljednjem dijelu ovoga rada se izrađuju kreativna rješenja vizualnog identiteta tvrtke proizašla iz izrade identitetskog sustava tvrtke. Izrađuje se logotip, katalog proizvoda u digitalnom i tiskanom obliku, posjetnica te se formira novi kanal komunikacije, a to je web stranica tvrtke putem koje će se posjetitelji moći upoznati s tvrtkom i njezinim proizvodima te će biti u mogućnosti putem web stranice preuzeti kataloge i direktno kontaktirati tvrtku.
identitetski sustav ; vizualni identitet ; ciljna skupina
nije evidentirano
engleski
The update of Metalmoda's identity system
nije evidentirano
identity system ; visual identity ; target group
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
29.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin