Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece (CROSBI ID 171317)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Vukosav, Joško ; Frančešević, Dijana ; Šimunović, Ida
hrvatski
Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece
Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Koordinirano stimuliranje razvoja djetetova samopoštovanja djece od strane roditelja i predškolske ustanove, važan je preduvjet djetetova cjelokupnog psihofizičkog razvoja. Cilj ovog rada bio je ispitivanje razlika u različitim aspektima interakcije stručnjaka u dječjem vrtiću, roditelja i djece, vezano uz poticanje sampoštovanja djeteta, s obzirom na spol djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Pokazalo se da ne postoje statistički značajne razlike u roditeljskoj percepciji načina pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, roditeljskom korištenju različitih izvora znanja o razvoju samopoštovanja koje koriste u odgoju djeteta, načinima koje roditelji koriste pri poticanju samopoštovanje djeteta, te vrstama informacija koje roditelji dobivaju od strane odgojiteljica o djetetu, s obzirom na spol djeteta.
djeca; samopoštovanje; spolne razlike; dječji vrtić; roditelji
nije evidentirano
engleski
Gender differences in the prevalence of factors associated with encouraging self-esteem at preschool children by
nije evidentirano
children; self-esteem; gender differences; kindergarten; parents
nije evidentirano