Glazbena ljestvica, sukonstrukt interkulturalnog glazbenog odgoja i obrazovanja: s posebnim osvrtom na istarsku ljestvicu (CROSBI ID 171305)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sam Palmić, Renata
hrvatski
Glazbena ljestvica, sukonstrukt interkulturalnog glazbenog odgoja i obrazovanja: s posebnim osvrtom na istarsku ljestvicu
U radu se glazbena ljestvica, s posebnim obzirom na istarsku ljestvicu, postavlja u Disoteovu strategiju interkulturalnog glazbenog odgoja i obrazovanja na primatu tradicijske glazbe. Tadicijska glazba jedan je od nositelja identiteta pojedinca i društva. Interkulturalni glazbeni odgoj i obrazovanje, odnosno tradicijsku glazbu, Maurizio Disoteo promatra kroz identitet i glazbeni kontekst "pamćenja", "susreta" i "promjena". Istarska se ljestvica u radu postavlja kao paradigma hrvatske zavičajne i tradicijske glazbe u kontekstualnoj koncepciji interkulturalnog odgoja i obrazovanja.
Istarska ljestvica; tradicijska glazba; identitet; glazbeni kontekst; interkulturalni glazbeni odgoj i obrazovanje
izvorni znanstveni rad
engleski
THE MUSICAL SCALE IN THE CO-CONSTRUCTION OF AN INTECULTURAL MUSIC EDUCATION, WITH PARTICULAR EMPHASIS ON THE ISTRIAN SCALE
nije evidentirano
Istrian scale; tradtional music; identity; musical context; intercultural music education
nije evidentirano