Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu (CROSBI ID 364039)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Buterin, Sanja
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu
Konceptom životnog ciklusa nastoji se prikazati putanja kretanja proizvoda od njegovog uvođenja na tržište, rasta i zauzimanja značajnog udjela na tržištu, pa do konačnog opadanja i povlačenja s tržišta, prema ostvarenoj prodaji i profitu. Svaka od navedenih faza životnog ciklusa proizvoda zahtijeva drugačije marketinške aktivnosti te omogućava marketinškim stručnjacima da predvide promjene koje nastaju u marketinškom okruženju. Koncept životnog ciklusa nije idealan model, već nailazi na brojne kritike koje su prvenstveno upućene na to da ne postoji logičan slijed faza te da je jako teško odrediti u kojoj se fazi nalazi određeni proizvod. Kritičari smatraju da je životni ciklus nekog proizvoda rezultat, a ne uzrok na osnovu kojeg poduzeće odabire određenu marketinšku strategiju. Putem prikaza koncepta životnog ciklusa automobila Opel Merive na hrvatskom tržištu, naglasit će se karakteristike marketinškog upravljanja po pojedinim fazama životnog ciklusa, opisati procesi donošenja važnih marketinških odluka i promjena u trenutku zasićenja tržišta i potrebe za novim, poboljšanim i unaprijeđenim proizvodom.
automobilska industrija; koncept životni ciklus proizvoda; Opel
nije evidentirano
engleski
Opel Meriva product lifecycl
nije evidentirano
automotive industry; product lifecycle; Opel
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
19.04.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb