Konstrukcija upitnika doživljaja efikasnosti timskog rada kod stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 171250)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Konstrukcija upitnika doživljaja efikasnosti timskog rada kod stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja
Cilj ovog istraživanja bio je dati doprinos razumijevanju fenomena timske radne efikasnosti, faktora koji na nju utječu i provjeriti ovaj specifični način njenog mjerenja. Konkretno, željeli smo provjeriti metrijske karakteristike i međusobnu povezanost dimenzija upitnika Doživljaj efikasnosti timskog rada u dječjem vrtiću. Ispitali smo uzorak sudionika koji je obuhvatio: odgajatelje, te stručne suradnike psihologe, pedagoge, logopede, defektologe, zdravstvene voditelje u dječjim vrtićima Grada Zagreba (N = 401). Konstruirali smo upitnik s djelomično zadovoljavajućim metrijskim karakteristikama, zadovoljavajuće pouzdanosti, ali s malim postotkom objašnjene varijance. Diferencirali smo četiri aspekta doživljaja timske efikasnosti kod stručnjaka zaposlenih u dječjem vrtiću: kvaliteta i podjela rada, sinergija i faktori stresnosti, kvaliteta - potreba za kriterijima, te inovacija – motivativnost. Sve dimenzije upitnika međusobno su pozitivno i značajno ali nisko do umjereno visoko povezane. Pronađena je niska ali statistički značajna negativna povezanosti između kronološke dobi odgojiteljica i stručnih suradnika/ca.
odgajatelji; stručni suradnici; predškolski; stavovi
nije evidentirano
engleski
Construction questionnaire for measuring experience of effectiveness of teamwork among professionals from pre-school education
nije evidentirano
Kindergarten Teachers; Technical Assistants; Preschool;
nije evidentirano