Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstrukcija upitnika doživljaja efikasnosti timskog rada kod stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 171250)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško Konstrukcija upitnika doživljaja efikasnosti timskog rada kod stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja // Medijski dijalozi, 4 (2011), 8; 149-170

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Konstrukcija upitnika doživljaja efikasnosti timskog rada kod stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja

Cilj ovog istraživanja bio je dati doprinos razumijevanju fenomena timske radne efikasnosti, faktora koji na nju utječu i provjeriti ovaj specifični način njenog mjerenja. Konkretno, željeli smo provjeriti metrijske karakteristike i međusobnu povezanost dimenzija upitnika Doživljaj efikasnosti timskog rada u dječjem vrtiću. Ispitali smo uzorak sudionika koji je obuhvatio: odgajatelje, te stručne suradnike psihologe, pedagoge, logopede, defektologe, zdravstvene voditelje u dječjim vrtićima Grada Zagreba (N = 401). Konstruirali smo upitnik s djelomično zadovoljavajućim metrijskim karakteristikama, zadovoljavajuće pouzdanosti, ali s malim postotkom objašnjene varijance. Diferencirali smo četiri aspekta doživljaja timske efikasnosti kod stručnjaka zaposlenih u dječjem vrtiću: kvaliteta i podjela rada, sinergija i faktori stresnosti, kvaliteta - potreba za kriterijima, te inovacija – motivativnost. Sve dimenzije upitnika međusobno su pozitivno i značajno ali nisko do umjereno visoko povezane. Pronađena je niska ali statistički značajna negativna povezanosti između kronološke dobi odgojiteljica i stručnih suradnika/ca.

odgajatelji; stručni suradnici; predškolski; stavovi

nije evidentirano

engleski

Construction questionnaire for measuring experience of effectiveness of teamwork among professionals from pre-school education

nije evidentirano

Kindergarten Teachers; Technical Assistants; Preschool;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (8)

2011.

149-170

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

nije evidentirano