Odabir najboljeg komunikacijskog sredstva u komunikacji iznjamljivača i turista primjenom AHP metode (CROSBI ID 363952)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mirela Ahmetović
Gradišnik, Vera
hrvatski
Odabir najboljeg komunikacijskog sredstva u komunikacji iznjamljivača i turista primjenom AHP metode
U diplomskom radu su dane teorijske odrednice informacijskog resursa, njegova definicija i osnovne značajke. Opisana je uloga i značaj informacija za nositelje turističke ponude i to hotelske sustave i privatne iznajmljivače. Opisana je i primjenjena metoda analitičkog hijerarhijskog procesa AHP u procesu odlučivanja u turizmu na primjeru procesa odabira najboljeg informacijskog sredsva za komunikaciju samostalnog iznajmljivača s turistom. Dani su rezultati analize s diskusijom. Na kraju su dane naznake cjelovitog rješenja u vidu customer contact management informacijskog sustava za poslovne organizacije i VoP informacijske tehnologije za individualne korisnike. Na temelju dobivenih rezultata doneseni su zaključci o ternutnom stanju i smjernice mogućeg razvoja i primjene informacijske tehnologije u procesu odlučivanja u turizmu.
informacijski resurs; komunikacijsko sredstvo; AHP metoda; turizam
nije evidentirano
engleski
The selection of the best communication medium in communication between hirer and tourist with application of AHP method
nije evidentirano
information resours; communication medium; AHP method; tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
31.05.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za turistički i hotelski menadžment
Opatija