Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama (CROSBI ID 171037)

Prilog u časopisu | stručni rad

Diković, Marina Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama // Magistra Iadertina, 5 (2010), 185-200

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina

hrvatski

Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama

Kurikul podrazumijeva definiranje ciljeva i zadataka učenja s obzirom na sadržaje, nastavne metode i oblike rada primjenjive u nastavnoj situaciji i vrednovanje postignuća učenika i njegovih sposobnosti. Nacionalni kurikulum jest i dokument koji se donosi na razini obrazovne politike određene države. Može biti školski i kurikulum nastave. Suvremeni je kurikul usmjeren na učenika i na njegove sposobnosti. Pojam i sadržaj individualiziranog kurikula pojavljuje se kao odgovor na pitanje razvoja kompetencija učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (darovitih učenika i učenika s teškoćama u razvoju i/ili učenju), ali i njihove uspješne integracije. Cilj ovoga rada jest analizirati terminologiju i svrhu individualiziranog kurikula kao i njegovu normativnu podlogu u hrvatskoj obrazovnoj politici. Svrha je ukazati na važnost individualiziranog pristupa u poučavanju i pravovremenog razvoja kompetencija učenika s posebnim potrebama, ali i potaknuti stvaratelje obrazovne politike na vrijednost obrazovanja i izobrazbe učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama radi uspješne izradbe i provođenja individualiziranog kurikula.

individualizirani kurikul; kompetencije; kurikul usmjeren na učenika; učenici s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

Individualized curriculum as an assumption of successful integration of students with special needs

nije evidentirano

individualized curriculum; competences; curriculum focused on students; students with special needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2010.

185-200

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija