Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 509599

Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama


Diković, Marina
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama // Magistra Iadertina, 5 (2010), 185-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 509599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama
(Individualized curriculum as an assumption of successful integration of students with special needs)

Autori
Diković, Marina

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 5 (2010); 185-200

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
individualizirani kurikul; kompetencije; kurikul usmjeren na učenika; učenici s posebnim potrebama
(individualized curriculum; competences; curriculum focused on students; students with special needs)

Sažetak
Kurikul podrazumijeva definiranje ciljeva i zadataka učenja s obzirom na sadržaje, nastavne metode i oblike rada primjenjive u nastavnoj situaciji i vrednovanje postignuća učenika i njegovih sposobnosti. Nacionalni kurikulum jest i dokument koji se donosi na razini obrazovne politike određene države. Može biti školski i kurikulum nastave. Suvremeni je kurikul usmjeren na učenika i na njegove sposobnosti. Pojam i sadržaj individualiziranog kurikula pojavljuje se kao odgovor na pitanje razvoja kompetencija učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (darovitih učenika i učenika s teškoćama u razvoju i/ili učenju), ali i njihove uspješne integracije. Cilj ovoga rada jest analizirati terminologiju i svrhu individualiziranog kurikula kao i njegovu normativnu podlogu u hrvatskoj obrazovnoj politici. Svrha je ukazati na važnost individualiziranog pristupa u poučavanju i pravovremenog razvoja kompetencija učenika s posebnim potrebama, ali i potaknuti stvaratelje obrazovne politike na vrijednost obrazovanja i izobrazbe učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama radi uspješne izradbe i provođenja individualiziranog kurikula.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina
Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama // Magistra Iadertina, 5 (2010), 185-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Diković, M. (2010) Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspješne integracije učenika s posebnim potrebama. Magistra Iadertina, 5, 185-200.
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {185-200}, keywords = {individualizirani kurikul, kompetencije, kurikul usmjeren na u\v{c}enika, u\v{c}enici s posebnim potrebama}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Individualizirani kurikul kao pretpostavka uspje\v{s}ne integracije u\v{c}enika s posebnim potrebama}, keyword = {individualizirani kurikul, kompetencije, kurikul usmjeren na u\v{c}enika, u\v{c}enici s posebnim potrebama} }
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {185-200}, keywords = {individualized curriculum, competences, curriculum focused on students, students with special needs}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Individualized curriculum as an assumption of successful integration of students with special needs}, keyword = {individualized curriculum, competences, curriculum focused on students, students with special needs} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font