Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 363930)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bulat, Svetlana Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Bulat, Svetlana

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju

Do sredine dvadesetog stoljeća, djeca s teškoćama u razvoju isključivo su pohađala posebni odgojno-obrazovni sustav. Šezdesetih godina prošlog stoljeća počela se preispitivati etička opravdansot odvajanja djece s teškoćama u razvoju od djece bez teškoća u razvoju, posebice u području odgoja i obrazovanja. Integracija u širem smislu je proces uključivanja djece s teškoćama u razvoju u društvo i lokalnu zajednicu u kojoj žive. U užem smislu se odnosi na odgojno-obrazovne aspekte života djece s teškoćama u razvoju te se naziva još i edukacijska integracija. Predškolski odgoj može u djeteta poticati razvoj socijalnih vještina i potaknuti ga na stupanje u integraciju s odraslima i vršnjacima, te razviti strategije rješavanja problema i snalaženja u novim situacijama koje su posebno bitne u odrasloj dobi. Na integraciju djece s teškoćama u razvoju velikog utjecaja imaju stavovi subjekata koji su uključeni u sam proces integracije i odnosi s vršnjacima djece s teškoćama u razvoju.

stavovi ; odgojitelji ; integracija ; djeca s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Educators toward the Integration of Children with Disabilities

nije evidentirano

attitudes ; educators ; integration ; children with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

09.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija