Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 363930)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bulat, Svetlana
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Stavovi odgojitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
Do sredine dvadesetog stoljeća, djeca s teškoćama u razvoju isključivo su pohađala posebni odgojno-obrazovni sustav. Šezdesetih godina prošlog stoljeća počela se preispitivati etička opravdansot odvajanja djece s teškoćama u razvoju od djece bez teškoća u razvoju, posebice u području odgoja i obrazovanja. Integracija u širem smislu je proces uključivanja djece s teškoćama u razvoju u društvo i lokalnu zajednicu u kojoj žive. U užem smislu se odnosi na odgojno-obrazovne aspekte života djece s teškoćama u razvoju te se naziva još i edukacijska integracija. Predškolski odgoj može u djeteta poticati razvoj socijalnih vještina i potaknuti ga na stupanje u integraciju s odraslima i vršnjacima, te razviti strategije rješavanja problema i snalaženja u novim situacijama koje su posebno bitne u odrasloj dobi. Na integraciju djece s teškoćama u razvoju velikog utjecaja imaju stavovi subjekata koji su uključeni u sam proces integracije i odnosi s vršnjacima djece s teškoćama u razvoju.
stavovi ; odgojitelji ; integracija ; djeca s teškoćama u razvoju
nije evidentirano
engleski
Attitudes of Educators toward the Integration of Children with Disabilities
nije evidentirano
attitudes ; educators ; integration ; children with disabilities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
09.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek