Kreativnost u dječjem vrtiću (CROSBI ID 363924)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kifer, Barbara
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Kreativnost u dječjem vrtiću
Kreativno mišljenje je jedan od načina koji vodi ka izgradnji čovjekova mentalnog sklopa, vodi otkriću, eksperimentiranju, istraživanju... Ono uključuje osjećaje, suradnju i inicijativu. Djecu uvijek treba pripremati za traženje novoga, naučiti ih misliti, pronalaziti, stvarati, istraživati, rješavati probleme i sl. U tome uvelike može pomoći poticajna okolina, bilo obiteljska, bila vrtićka ili školska, bitno da osigurava djetetu sigurnost, toplinu, oduševljenje i podršku. Takva okolina na najbolji mogući način omogućava kooperaciju između djece i djece, djece i odgojitelja, sve to u svrhu istovremenog i zajedničkog učenja uz uvažavanje individualnih razlika. Pravilan izbor aktivnosti potiče kod djece orginalnost, jedinstvenost, potiče znatiželju, radoznalost, istraživanje i manipuliranje idejama i materijalima. Odgajatelji hrabre, oduševljavaju i potiču kreativnost kod djece na način na koji misle da je najbolje, dopuštajući vrijeme za razmišljanje i hrabreći dječje kreativne ideje. Kreativnost je elementarno polazište u odgoju djece. Djeca su po svojoj naravi veoma aktivna i uvijek traže novo znanje. Na odgajateljima je velika odgovornost i njihova zadaća je pružiti djeci odgovarajuće materijale, znanja i podatke koji će na kraju dovesti do kreativnog rješenja koje će oduševiti djecu i sve oko njih.
Dijete ; Vrtić ; Kreativnost
nije evidentirano
engleski
Creativity in Kindergarten
nije evidentirano
Child ; Kindergarten ; Creativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
09.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek