Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 507925

Stres i učenje


Popović, Siniša; Ćosić, Krešimir
Stres i učenje // Tjedan mozga
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


Naslov
Stres i učenje
(Stress and learning)

Autori
Popović, Siniša ; Ćosić, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Izvornik
Tjedan mozga / - , 2011

Skup
Tjedan mozga

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14-20.03.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Stres; učenje; adaptivna stimulacija prividnom stvarnošću; generiranje pobuda; estimacija emocionalnih stanja; amigdala
(Stress; learning; virtual reality adaptive stimulation; stimuli generation; emotional state estimation; amygdala)

Sažetak
Uvodno se govori o značaju stresa u društvu. Opisuju se ugrubo mehanizmi odgovora organizma na stresore. Naglašava se važnost metoda koje bi mogle doprinijeti povećanju otpornosti na stres u osoba koje obavljaju visoko stresne zadaće. Daje se pregled tehnologija koje se istražuju u okviru znanstvenog projekta, radi njihove potencijalne buduće primjene u poboljšavanju otpornosti na stres u specifičnim kontekstima. Govori se o generiranju stresnih audio-vizualnih pobuda i procjeni stanja stresa na temelju mjerenja promjena u aktivnosti autonomnog živčanog sustava, glasu i izrazu lica osobe. Opisuje se učenje straha kao jedan mogući kontekst u kojem se isprepliću stres i učenje, spominje se amigdala kao posebno relevantna regija mozga i daju primjeri nekoliko ilustrativnih istraživanja vezanih uz učenje straha.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Krešimir Ćosić, )

Ustanove
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb