Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi (CROSBI ID 571400)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Cinčić, Dominik ; Pravica, Mirta ; Stilinović, Vladimir ; Đilović, Ivica ; Meštrović, Sanja ; Maričić, Nikolina Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi // XXII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera ; mini simpozij : međunarodna godina kemije 2011 : knjiga sažetaka = XXII. Croatian Meeting of Chemists and Chemical Engineers ; mini symposium : international year of chemistry 2011 : book of abstracts / Tomašić, Vesna ; Maduna Valkaj, Karolina (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI), 2011. str. 72-72

Podaci o odgovornosti

Cinčić, Dominik ; Pravica, Mirta ; Stilinović, Vladimir ; Đilović, Ivica ; Meštrović, Sanja ; Maričić, Nikolina

hrvatski

Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi

U najranijoj dobi samo igra potiče ljudsko biće na korištenje svojeg tijela, osjetila i emocija, da razvije sposobnost mišljenja, razumijevanja i inteligencije. Učenje otkrivanjem koje se zasniva se na vlastitom iskustvu i koje polazi od uočavanja i definiranja problema preko vlastite aktivnosti do pronalaženja rješenja u biti je osobina s kojom se rodimo. U godinama predškolskog razdoblja u djetetovoj igri sve više počinje dominirati njegova sposobnost izmišljanja, zamišljanja i razmišljanja te je dovoljno razvijena motorika tijela i spretnost. S obzirom da se učenje otkrivanjem može primijeniti na svim razinama obrazovanja, a ono se zasniva na pokusu (kojeg djeca izvode sami ili grupno), osmišljena je radionica za djecu predškolske dobi. Odabrani su prikladni pokusi temeljem kojih je moguće djeci približiti pojave koje se događaju u njihovoj svakodnevnici i potaknuti interes za promatranjem i proučavanjem svoje okolice. Tridesetak djece podijeljeno je u pet grupa. Napravljeni su sljedeći demonstracijski i grupni pokusi: 1. Kuhanje čaja i promjena njegove boje uslijed dodavanja limunova soka. 2. Filtracija prljave vode (smjesa vode i prljavštine koja je metlom sakupljena u hodniku vrtića). 3. Destilacija čaja. 4. Igra s bojama, kapalicom, tikvicama i čašama (vodene otopine kiselobaznih indikatora te vodene otopine limunske kiseline i sapunice). 5. Smrzavanje vode golim rukama (kristalizacija natrijevog acetata). 6. Voda koja može zapaliti vatru (reakcija vode sa smjesom cinka, amonijevog nitrata i amonijevog klorida).

radionica ; vrtić ; kemija

nije evidentirano

engleski

Chemistry in the kindergarden - workshop for preschool children

nije evidentirano

workshop ; kindergarden ; chemistry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

72-72.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera ; mini simpozij : međunarodna godina kemije 2011 : knjiga sažetaka = XXII. Croatian Meeting of Chemists and Chemical Engineers ; mini symposium : international year of chemistry 2011 : book of abstracts

Tomašić, Vesna ; Maduna Valkaj, Karolina

Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI)

978-953-6894-42-0

Podaci o skupu

Skup hrvatskih kemičara i kemijskih inženjera (22 ; 2011)

predavanje

13.02.2011-16.02.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kemija