Igra - učenje u socijalnim interakcijama (CROSBI ID 571349)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Igra - učenje u socijalnim interakcijama
U radu se analizira kvaliteta predškolskih programa, preispitivanje i promišljanje odgojiteljeve prakse u svjetlu najnovijih istraživanja i znanja o djetetovu razvoju i učenju, . Humanističko-razvojna koncepcija pretpostavlja okružje koje unapređuje tjelesni, socijalni, emocionalni i spoznajni razvoj djeteta, a odgojitelji ga kreiraju za učenje novih djetetovih iskustava kroz igru. Svako dijete jedinstvena je osoba s individualnim obrascem i vremenom rasta i razvoja, pa kurikulum i interakcije s odraslima odgovaraju individualnim razlikama glede interesa, sposobnosti i mogućnosti djeteta u procesima igre - aktivnog učenja. Kurikulum i interakcija odraslih i djeteta odgovara individualnim različitostima svakog djeteta i treba ga prilagoditi djetetovim razvojnim sposobnostima i interesima. To je interpersonalna komunikacija, puna promišljanja i akcija, a u tom procesu subjekti djelujući i učeći jedni s drugima, mijenjaju sebe i okruženje, kroz osobni rast i razvoj. Socijalna iskustva u prvih šest godina života osiguravaju temelje na kojima počivaju svi budući odnosi. Zadovoljavajući odnosi s vršnjacima osiguravaju kontekste za široki raspon socijalnih i intelektualnih poticaja, izazova i učenja.
kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar
nije evidentirano
engleski
The Game - Learning in Social Interactions
nije evidentirano
kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-101.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Učiti zajedno s djecom - učiti
predavanje
03.05.2000-05.05.2000
Čakovec, Hrvatska