Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Igra - učenje u socijalnim interakcijama (CROSBI ID 571349)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Mlinarević, Vesnica Igra - učenje u socijalnim interakcijama // Učiti zajedno s djecom - učiti / Slunjski, Edita (ur.). Čakovec: Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000. str. 97-101

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Igra - učenje u socijalnim interakcijama

U radu se analizira kvaliteta predškolskih programa, preispitivanje i promišljanje odgojiteljeve prakse u svjetlu najnovijih istraživanja i znanja o djetetovu razvoju i učenju, . Humanističko-razvojna koncepcija pretpostavlja okružje koje unapređuje tjelesni, socijalni, emocionalni i spoznajni razvoj djeteta, a odgojitelji ga kreiraju za učenje novih djetetovih iskustava kroz igru. Svako dijete jedinstvena je osoba s individualnim obrascem i vremenom rasta i razvoja, pa kurikulum i interakcije s odraslima odgovaraju individualnim razlikama glede interesa, sposobnosti i mogućnosti djeteta u procesima igre - aktivnog učenja. Kurikulum i interakcija odraslih i djeteta odgovara individualnim različitostima svakog djeteta i treba ga prilagoditi djetetovim razvojnim sposobnostima i interesima. To je interpersonalna komunikacija, puna promišljanja i akcija, a u tom procesu subjekti djelujući i učeći jedni s drugima, mijenjaju sebe i okruženje, kroz osobni rast i razvoj. Socijalna iskustva u prvih šest godina života osiguravaju temelje na kojima počivaju svi budući odnosi. Zadovoljavajući odnosi s vršnjacima osiguravaju kontekste za široki raspon socijalnih i intelektualnih poticaja, izazova i učenja.

kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar

nije evidentirano

engleski

The Game - Learning in Social Interactions

nije evidentirano

kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar

nije evidentirano

Podaci o prilogu

97-101.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Slunjski, Edita

Čakovec: Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola

Podaci o skupu

Učiti zajedno s djecom - učiti

predavanje

03.05.2000-05.05.2000

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija