Suradničkim učenjem prema zajednici učenja (CROSBI ID 571347)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Peko, Anđelka ; Sablić, Marija
hrvatski
Suradničkim učenjem prema zajednici učenja
U radu se ističe potreba suvremenih nastavnih pristupa i ukazuje na potrebu stručnog usavršavanja učitelja kroz različite metode i oblike rada u timovima kroz suradničko učenje. Za uspješno provođenje suradničkog učenja važna je kvaliteta interakcije među učenicima, učiteljima, roditeljima i svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, kurikulum, strukturiranje okružja po mjeri učenika, proces dogovaranja i primjena pravila te izmijenjena uloga učitelja, voditelja. Osim bržeg i trajnijeg usvajanja znanja, učenici kritički promišljaju, vježbaju komunikacijske i socijalne vještine te jačaju samopoštovanje. Ono potiče učenike na razmjenu iskustava i na zajedničko rješavanje problema. U suradničkom učenju ciljevi pojedinih učenika se povezuju sa zajedničkim, a učitelj s drugim sustručnjacima kreira preduvjete za suradničko učenje, postizanje cilja odgoja i obrazovanja i vrjednovanja. Autorice zaključuju da se uporabom nastavnih strategija omogućuje oblikovanje uloge učenika da uz pomoć učitelja postavlja vlastite ciljeve učenja, odlučuje o načinima učenja te postaje suodgovoran za svoj rad.
suvremeni nastavnički pristupi ; stručno usavršavanje ; suradničko učenje
nije evidentirano
engleski
Cooperative Learning toword Learning Community
nije evidentirano
modern teaching approaches ; professional development ; cooperative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
289-294.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova 4. sabora pedagoga Hrvatske
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
953-6134-47-0
Podaci o skupu
Sabor pedagoga Hrvatske (4 ; 2003)
predavanje
01.01.2003-01.01.2003
Pula, Hrvatska