Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505954

Vertikalni marketing


Segetlija, Zdenko
Vertikalni marketing
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2011


Naslov
Vertikalni marketing
(Vertical Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2011

Stranica
244

Ključne riječi
Distribucija; vertikalni marketing; vrijednosni lanac; upravljanje kategorijama proizvoda
(Distributionn; vertical marketing; value chain; category management)

Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz vertikalnog marketinga obrađene su najprije teme iz područja fizičke distribucije i kanala distribucije, a potom upravljanja kanalima distribucije i vertikalnoga marketinga (posebno upravljanja kategorijama proizvoda).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)