Uloga učitelja u oblikovanju i provedbi izvannastavnih aktivnosti (CROSBI ID 571310)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja
hrvatski
Uloga učitelja u oblikovanju i provedbi izvannastavnih aktivnosti
Uloga škole i učitelja krucijalna je u provedbi izvannastavnih aktivnosti kao sastavnoga dijela školskoga kurikuluma. Rad u izvannastavnim aktivnostima temelji se na su-konstrukciji kurikuluma učenika i učitelja voditelja. Tijekom rada u izvannastavnim aktivnostima važne su učiteljeve uloge savjetnika, organizatora, istraživača, refleksivnog praktičara, akcijskog istraživača, moderatora, koordinatora i medijatora. Rad se temelji na školskoj dokumentaciji i rezultatima ankete za učitelje- voditelje o procjeni kvalitete i zadovoljstvu rada u izvannastavnim aktivnostima, prihvaćanju učeničkih prijedloga i ozračju tijekom rada u izvannastavnim aktivnostima jedne urbane osnovne škole. Utvrđivanjem uloge učitelja u oblikovanju i provedbi školskih izvannastavnih aktivnosti pokazuju se smjernice za stvaralački razvoj i svestrano potvrđivanje učenikove ličnosti.
izvannastavne aktivnosti; učenici; uloge učitelja; su-konstrukcija kurikuluma
nije evidentirano
engleski
Role of Teachers in the Design and Implementation of Extra-curricular Activities
nije evidentirano
extra-curricular activities; students; role of teacher; curriculum co-construction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-8.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Modern methodological aspects : proceedings = Korszerū modszertani kihívások : Savremeni metodički izazovi : zbornik radova
Ivanović, Josip
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar
978-86-87095-08-3
Podaci o skupu
Savremeni metodički izazovi
predavanje
18.09.2010-20.09.2010
Subotica, Srbija