Procjene odgojitelja o učestalosti ADHD-a u predškolskoj dobi (CROSBI ID 363568)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Škrobo, Svijetlana
Mlinarević, Vesnica
Romstein, Ksenija
hrvatski
Procjene odgojitelja o učestalosti ADHD-a u predškolskoj dobi
Uvidom u suvremenu pedagošku literaturu može se zamijetiti kako ADHD (Attention Deficit/Hyperactivity Disorder)okupira pažnju mnogih teoretičara i praktičara. Motorički nemir, kratkotrajna pozornost i impulzivnost najčešće su spominjani, ali isto tako i najčešće osporavani, simptomi ADHD-a. Neki autori ADHD vide kao svojevrsnu "suvremenu bolest" koja je, zapravo, odraz socijalnog položaja djeteta. Drugi ga, pak, svrstavaju u razvojne poteškoće djece predškolske dobi te nude djeci i roditeljima mnoge oblike terapija (uključujući i medikamentoznu)kako bi se navedena teškoća prevladala. S obzirom na to da u pedagoškoj literaturi ADHD svrstava u teškoće koje se mogu relativno rano utvrditi (već tijekom predškolskoga razdoblja) te da odgojitelji sve češće određenu djecu procjenjuju kao "hiperaktivnu", čini se vrijednim i pedagoški opravdanim govoriti o odgojiteljskom viđenju ADHD- a. Stoga će se u ovome radu iznijeti viđenja odgojitelja o ADHD-u te njihove procjene o učestalosti ADHD-a u djece predškolske dobi.
ADHD; odgojitelji; procjena; djeca predškolske dobi; institucionalni predškolski odgoj
nije evidentirano
engleski
Estimates of Educators on the Frequency of ADHD in Preschool Age
nije evidentirano
ADHD; educators; assessment; preschool children; institutional Preschool
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
20.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek