Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi (CROSBI ID 363567)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Juhas, Andrea
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi
Teškoće u razvoju većina autora podrazumijeva pod oštećenjem vida (sljepoća i slabovidnost), sluha(gluhoća i nagluhost), poremećuje glasovno govorne komunikacije, tjelesni invaliditet, mentalnu retardaciju, promjene ličnosti uzrokovane psihozom te psihičke i fizičke smetnje u razvoju podijeljene na stupnjeve. U svakodnevnoj pedagoškoj praksi može se zamijetiti porast broja djece s posebnim potrebamakoja se uključuju u redovite dječje vrtiće. Stoga su i djeca predškolske dobi upoznata s teškoćama u razvoju i ponašaju se u skladu sa teškoćom koju njegov vršnjak ima. Za dijete s teškoćama u razvoju vrlo je važna socijalizacija, kako s obitelji i odgojiteljima, a posebno s vršnjacima, zato je prijeko potrebno da dijete steškoćama pohađa, ako je to moguće, redovni vrtić.
dijete s teškoćama; viđenje vršnjaka; predškolska ustanova; intervju
nije evidentirano
engleski
Difficulties in Development from the Perspective of Children of Preschool Age
nije evidentirano
with disabilities; seeing peers; preschool; interview
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20
30.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek