Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi (CROSBI ID 363567)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Juhas, Andrea Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Juhas, Andrea

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Teškoće u razvoju iz perspektive djece predškolske dobi

Teškoće u razvoju većina autora podrazumijeva pod oštećenjem vida (sljepoća i slabovidnost), sluha(gluhoća i nagluhost), poremećuje glasovno govorne komunikacije, tjelesni invaliditet, mentalnu retardaciju, promjene ličnosti uzrokovane psihozom te psihičke i fizičke smetnje u razvoju podijeljene na stupnjeve. U svakodnevnoj pedagoškoj praksi može se zamijetiti porast broja djece s posebnim potrebamakoja se uključuju u redovite dječje vrtiće. Stoga su i djeca predškolske dobi upoznata s teškoćama u razvoju i ponašaju se u skladu sa teškoćom koju njegov vršnjak ima. Za dijete s teškoćama u razvoju vrlo je važna socijalizacija, kako s obitelji i odgojiteljima, a posebno s vršnjacima, zato je prijeko potrebno da dijete steškoćama pohađa, ako je to moguće, redovni vrtić.

dijete s teškoćama; viđenje vršnjaka; predškolska ustanova; intervju

nije evidentirano

engleski

Difficulties in Development from the Perspective of Children of Preschool Age

nije evidentirano

with disabilities; seeing peers; preschool; interview

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20

30.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija