Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom (CROSBI ID 363564)

Ocjenski rad | diplomski rad

Horvat, Andrea Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Horvat, Andrea

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom

Prema UN-ovom izvješću iz 1991.g. najmanje jedna od deset osoba u većini zemalja ima fizička, kognitivna ili osjetilna oštećenja. Procjenjuje se da je najmanje 25% svjetske populacije izravno zahvaćeno prisustvom invaliditeta. (Peters, 2004.) Prema pokazateljima 2008. godine u Republici Hrvatskoj je bilo 11% osoba s invaliditetom u ukupnom stanovništvu. Prevalencija cerebralne paralize u svijetu iznosi 2-5% u populaciji koja obuhvaća dječju, odnosno cijelu razvojnu dob. U Republici Hrvatskoj 2008. Godine registrirane su 4242 osobe s oštećenjem cerebralne paralize. Tekst je nastao u želji za upoznavanjem oštećenja cerebralne paralize i načina rada s učenikom kojemu se dogodilo ovo oštećenje. U radu su dane temeljne odrednice o cerebralnoj paralizi, o strategijama poučavanja učenika i načinu prilagodbe prostora za poučavanje.

fizička; kognitivna i osjetilna oštećenja

nije evidentirano

engleski

Teaching Strategies for Working with Students with Cerebral Palsy

nije evidentirano

physical; cognitive and sensory impairments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

12.03.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija