Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom (CROSBI ID 363564)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Andrea
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Strategije poučavanja u radu s učenikom s cerebralnom paralizom
Prema UN-ovom izvješću iz 1991.g. najmanje jedna od deset osoba u većini zemalja ima fizička, kognitivna ili osjetilna oštećenja. Procjenjuje se da je najmanje 25% svjetske populacije izravno zahvaćeno prisustvom invaliditeta. (Peters, 2004.) Prema pokazateljima 2008. godine u Republici Hrvatskoj je bilo 11% osoba s invaliditetom u ukupnom stanovništvu. Prevalencija cerebralne paralize u svijetu iznosi 2-5% u populaciji koja obuhvaća dječju, odnosno cijelu razvojnu dob. U Republici Hrvatskoj 2008. Godine registrirane su 4242 osobe s oštećenjem cerebralne paralize. Tekst je nastao u želji za upoznavanjem oštećenja cerebralne paralize i načina rada s učenikom kojemu se dogodilo ovo oštećenje. U radu su dane temeljne odrednice o cerebralnoj paralizi, o strategijama poučavanja učenika i načinu prilagodbe prostora za poučavanje.
fizička; kognitivna i osjetilna oštećenja
nije evidentirano
engleski
Teaching Strategies for Working with Students with Cerebral Palsy
nije evidentirano
physical; cognitive and sensory impairments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
12.03.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek