Suradnja škole i roditelja djece s posebnim potrebama (CROSBI ID 363560)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lovrić, Sandra
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Suradnja škole i roditelja djece s posebnim potrebama
Roditelji učenika s teškoćama, žele da se njihovo dijete školuje sa svojim vršnjacima, da bude uspješno u stjecanju znanja, da bude prihvaćeno, da se veseli školi, da se zadovoljno iz nje vraća i ispunjava školske obveze. No, vrlo brzo i vrlo često počnju slušati što njihovo dijete ne može, što stručnjaci s njihovim djeteto ne mogu, što vršnjaci ne mogu, što škola ne može. Očekivanje, želje i napori djece i roditelja postupno se pretvaraju u gorčinu. Najveći broj učenika s teškoćama potpuno je integriran u redovite razredne odjele, i to takoda u jednom razrednom odjelu mogu biti najviše tri učenika s teškoćama. Tekst je nastao u želji da saznam na koje sve načine surađuju škola i roditelji učenika s teškoćama. U radu su prikazana dva istraživanja, jedno koje je provela Udruga roditelja "Korak po korak" i jedno koje sam provela ja u OŠ "August Harambašić".
učenici s posebnim potrebama; roditelji učenika s posebnim potrebama; suradnja škole i roditelja
nije evidentirano
engleski
Cooperation between Schools and Parents of Children with Special Needs
nije evidentirano
Students with special needs; parents of students with special needs; cooperation between schools and parents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
114
18.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek