Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija (CROSBI ID 363557)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Bakota, Lidija Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija / Vodopija, Irena (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Bakota, Lidija

Vodopija, Irena

hrvatski

Komunikacijski model govornih vježbi u osnovnoj školi : doktorska disertacija

Učenje jezika podrazumijeva razvijanje komunikacijskih sposobnosti koje u sebe uključuju tri podsposobnosti: jezičnu (lingvističku), društvenojezičnu (sociolingvističku) i uporabnu (pragmatičku) sposobnost. U radu se pristupilo istraživanju sadržaja govornih vježbi u nastavi hrvatskoga jezika odnosno jezičnoga izražavanja u osnovnoj školi. Usporedna je analiza sadržaja govornih vježbi u udžbenicima (tiskanima zaključno s 2006. godinom s udžbenicima nove generacije tiskanim u 2007. i prilagođeni zahtjevima Hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda za osnovnu školu) pokazala nedovoljnu zastupljenost komunikacijskih sadržaja govornih vježbi. U radu je provedena i usporedna analiza nastavnih planova i programa (Nastavni plan i program za osnovnu školu (1999.-2006.) i Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006./2007.). Analiza je nastavnih planova i programa za osnovnu školu u predmetu Hrvatski jezik pokazala potrebu uvođenja komunikacijskih sadržaja govornih vježbi u nastavu jezičnoga izražavanja. U radu se stoga predlažu sadržajne dopune Nastavnoga plana i programa za osnovnu školu za predmet Hrvatski jezik, nastavno područje jezično izražavanje, komunikacijskim sadržajima govornih vježbi. U radu je predstavljen i Komunikacijski model govornih vježbi.

hrvatski jezik; jezično izražavanje; govorne vježbe; komunikacijski model govornih vježbu u osnovnoj školi

nije evidentirano

engleski

Communication model of oral exercises in elementary school

nije evidentirano

Croatian language; linguistic expressing; oral exercises; communication model of oral exercises in elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

254

21.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija