Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 505335

Promicanje odgojnih vrijednosti mitovima i legendama u čitankama nižih razreda osnovne škole


Mlinarević, Vesnica; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Sablić, Marija
Promicanje odgojnih vrijednosti mitovima i legendama u čitankama nižih razreda osnovne škole // Zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenoga skupa Zlatni danci 7 : Obitelj u književnosti za djecu i mladež / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet : Matica hrvatska, Ogranak ; Pečuh, 2007. str. 173-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Promicanje odgojnih vrijednosti mitovima i legendama u čitankama nižih razreda osnovne škole
(The promotion of Education Values trough Myths and Ledends in reading - Books for the first four Forms of Primary School)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Sablić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenoga skupa Zlatni danci 7 : Obitelj u književnosti za djecu i mladež / Pintarić, Ana - Osijek : Filozofski fakultet : Matica hrvatska, Ogranak ; Pečuh, 2007, 173-186

ISBN
953-6456-62-1

Skup
Međunarodni znanstveni skup Zlatni danci (7 ; 2006)

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.-07.04.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Čitanke za hrvatski jezik i književnost; mitov; legende; odgojne vrijednosti; škola
(Reading - books for Croatian language and literature; myths; legends; educational values; school)

Sažetak
Cjelokupna narodna književnost, posebice mitovi i legende, dugo je vremena bila podloga ne samo vještinama usmenoga izražavanja, nego i moralnoga odgoja. Svrha je ovoga rada ispitati koliko važnu odgojnu ulogu imaju mitovi i legende danas i jesu li zastupljeni u početnicama/čitankama nižih razreda osnovne škole. Dokumenti koji predstavljaju osnovu analize i rasprave dvije (2) su početnice i sedam (7) čitanki nižih razreda osnovne škole. Zaključak je istraživanje kako je zastupljenost mitova i legendi te odgojnih vrijednosti u čitankama nižih razreda zastupljenija što je dob učenika veća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek