Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja (CROSBI ID 571195)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Sam Palmić, Renata Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja // Djetinjstvo, razvoj i odgoj, Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa, Zadar-Nin, 23.-24. svibnja 2003. / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 119-124

Podaci o odgovornosti

Sam Palmić, Renata

hrvatski

Glazbeno-teorijksi i praktični aspekti obrazovanja odgojitelja i učitelja

Intencija je ovim radom istaknuti značenje glazbeno-teorijskog i praktičnog obrazovanja učitelja i odgojitelja u svijetlu njihova interdisciplinarnog obrazovanja. U tom smislu aspekti stjecanja glazbenih spoznaja, glazbenih sposobnosti i vještina, glazbene recepcije i komunikacije, te glazbenog ukusa i glazbene kulture, temeljno su obilježje glazbenog obrazovanja i u suglasju s potrebama struke i potrebom cjeloživotnog učenja učitelja i odgojitelja.

glazbena spoznaja; glazbene sposobnosti i vještine; glazbena recepcija i komunikacija; glazbeni ukus i glazbena kultura u obrazovanju odgojitelja i učitelja

nije evidentirano

engleski

THE MUSICAL-THEORETIC AND PRACTICAL ASPECTS OF TEACHING EDUCATORS AND TEACHERS

nije evidentirano

musical knowledge; musical abilities and skills; musical reception and communication; musical taste and musical culture in teaching educators and teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-124.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bacalja, Robert

Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

953-99229-1-7

Podaci o skupu

Djetinjstvo razvoj i odgoj

predavanje

23.05.2003-24.05.2003

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija