Istra - destinacija dobrog ugođaja (CROSBI ID 42982)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dropulić Ružić, Marinela ; Jurinčić, Igor ; Luk, Ninoslav ; Nemec Rudež, Helena ; Planinc, Saša ; Saftić, Darko ; Sedmak, Gorazd ; Težak, Ana ; Trošt, Klara ; Vodeb, Ksenija
hrvatski
Istra - destinacija dobrog ugođaja
Prema vrednovanju primjerenih elemenata turističke ponude slijedilo je oblikovanje integralnog wellness proizvoda. Predstavljene su priče, itinerari i paketi kao rezultat oblikovanje integralnog wellness proizvoda Istre kao wellness destinacije, pri čemu se ističe i značenje definiranja ciljnih segmenata turista za uspješnost marketinga takvog integralnog proizvoda. Zaključno su pružene marketinške smjernice za daljnji razvoj imidža i tržišne marke Istre kao wellness destinacije.
integralni wellness proizvod, Istra, turistički paketi, ciljni segmenti, imidž destinacije
nije evidentirano
engleski
Istria - wellness destination
nije evidentirano
integrated wellness product, Istria, travel packages, target segments, destination image
nije evidentirano
Podaci o prilogu
445-501.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istra - avtentična destinacija dobrega počutja = Istra - autentična destinacija dobrog ugođaja
Jurinčić, Igor ; Planinc, Saša ; Luk, Ninoslav
Portorož : Poreč: Fakulteta za turistične študije Turistica Univerze na Primorskem ; Institut za poljoprivredu i turizam Poreč
2011.
978-961-6469-55-5