Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Participativna prava djeteta u sustavu odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 169890)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Markovinović, Ana Participativna prava djeteta u sustavu odgoja i obrazovanja // Dijalog i društvo, 12 (2010), 1/2; 117-125

Podaci o odgovornosti

Markovinović, Ana

hrvatski

Participativna prava djeteta u sustavu odgoja i obrazovanja

Participativna prava djeteta čine Konvenciju o pravima djeteta revolucionarnim dokumentom jer odražavaju novo poimanje djeteta i djetetove uloge u svojemu razvoju i odgoju. Participativnim se pravima djetetu priznaje subjektivitet, što znači da se post-Konvencijsko dijete shvaća kao aktivno biće, sposobno sudjelovati u svojem okružju i preuzimati odgovornost za svoje ponašanje. Osim što je aktivno sudjelovanje ljudsko pravo svakog djeteta, ono predstavlja i pripremu za život u demokratskom društvu. Priprema za demokratsko sudjelovanje događa se (ili se ne događa) u procesu odgoja i obrazovanja, i to na svim razinama u društvu: obitelji, školi i lokalnoj zajednici. U tom bi smislu sudjelovanje djece, u svim situacijama i pitanjima koja ih se tiču, trebalo postati svakodnevan način ponašanja i odnošenja djece i odraslih. U radu se razmatraju participativna prava djeteta u odgoju i obrazovanju, njihova razvojna i odgojna logika, mogućnosti dječjeg sudjelovanja u odgoju i obrazovanju i dobrobiti uvažavanja participativnih prava djeteta.

participativna prava djeteta; slika djeteta; odgoj za participaciju; participativne nastavne strategije; demokratsko sudjelovanje

nije evidentirano

engleski

Participation Rights of Children in Education System

nije evidentirano

participation rights of children; image of the child; upbringing for participation; participatory teaching strategies; democratic participation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1/2)

2010.

117-125

objavljeno

1332-3210

Povezanost rada

Pedagogija