Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti i načini aktivnog muziciranja u osnovnoj općeobrazovnoj školi (CROSBI ID 570943)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin-Orbanić, Sabina Mogućnosti i načini aktivnog muziciranja u osnovnoj općeobrazovnoj školi // Glas i glazbeni instrumenti u ogoju i obrazovanju : monografija umjetničko-znanstvenih skupova 2007.-2009. : zbornik radova sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova Glas i glazbeni instrumenti u edukacije odgojitelja i učitelja 2007., Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata 2008. i Mogućnost glazbenog izražaja u procesu edukacije učenika i studenata 2009. / Vrandečić, Tomislav , Didović, Ana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 31-45

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

Mogućnosti i načini aktivnog muziciranja u osnovnoj općeobrazovnoj školi

U ovom radu analizirali smo i opisali načine aktivnog muziciranja u osnovnoj općeobrazovnoj školi. Tijekom nastavnog i izvannastavnog procesa učenici stječu znanja o glazbi te muziciranjem, odnosno izvođenjem glazbe bivaju sudionicima glazbenog događanja. Raznolike su mogućnosti izvođenja glazbe: pjevanjem (razredno muziciranje, pjevački zbor, vokalni komorni sastav, solo pjevanje), sviranjem (sviranje u razredu, individualno sviranje, instrumentalni komorni sastav, orkestar) i kombinacija pjevanja i sviranja (školski vokalno-instrumentalni sastav). Rezultati takvoga rada jesu aktivan doživljaj i upoznavanje glazbe kao umjetnosti te glazbeno stvaralaštvo učenika. Stvaralaštvo se osobito ogleda u korelaciji glazbe s drugim umjetnostima i dio je suvremene koncepcije nastave. Zadatak je učitelja osigurati poticajno okruženje u kojem će učenici razvijati svoje glazbene sposobnosti, vještine i umijeća, stvarati, istraživati te osobno sudjelovati u glazbenom izričaju. Cilj empirijskog dijela rada bio je utvrditi postotak učenika/ učenica koji polaze izvannastavne glazbene aktivnosti te ustanoviti koja su područja njihova interesa. Na našem uzorku istraživanja relativno je visoki postotak uključenosti učenika u izvannastavne glazbene aktivnosti te izražen interes za uključivanje u glazbene programe. Sve navedeno upućuje na prijemljivost učenika za glazbene sadržaje i izraženu tendenciju k aktivnom muziciranju.

glazbena umjetnost; muziciranje; nastava; glazbene izvannastavne aktivnosti; stvaralaštvo

nije evidentirano

engleski

Possibilities and ways of active music-making in primary school

nije evidentirano

musical art; playing music; teaching; musical extracurricular activities; creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-45.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Glas i glazbeni instrumenti u ogoju i obrazovanju : Glas i glazbeni instrumenti u edukacije odgojitelja i učitelja 2007.

predavanje

01.01.2010-01.01.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija