Spolne razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 169845)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Maršić, Tošo ; Paradžik, Petar ; Breslauer, Nevenka
hrvatski
Spolne razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture
U radu su istraživane spolne razlike između učenika i učenica srednje škole u intrinzičnoj motiviranosti i orijentaciji u nastavi TZK-a. Kanoničkom diskriminativnom analizom utvrđene su statistički značajne spolne razlike u motivaciji za nastavu. Učenici su u odnosu na učenice nešto više intrinzično motivirani i znatno više ego orijentirani. U orijentaciji učenika na svladavanje zadataka nema spolnih razlika. Dodatno je potvrđena visoka povezanost faktora intrinzične motivacije i orijentacije na zadatak. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu spolno diferenciranog pristupa u modeliranju motivacije učenika i učenica u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.
intrinzična motivacija; orijentacija u nastavi; spolne razlike; nastava TZK-a.
nije evidentirano
engleski
Gender differences in motivation for physical education.
nije evidentirano
intrinsic motivation; gender differnc; physical education
nije evidentirano