Pregled bibliografske jedinice broj: 504032
Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku
Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 300-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 504032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku
(Correlation between students motivation and attitudes towards Physical Education teacher.)
Autori
Bratanić, Marija ; Maršić, Tošo
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146
(2005), 3;
300-312
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenik; nastavnik; stavovi; motivacija; orijentacija u nastavi
(student; teacher; attitudes; motivation)
Sažetak
U radu je istraživana povezanost između pokazatelja intrinzične motiviranosti i orijentacije u nastavi učenika srednje škole s njihovim stavovima prema nekim stručnim i osobnim karakteristikama ličnosti nastavnika TZK-a. Utvrđene su pozitivne kanoničkih relacija motivacije učenika sa percipiranim stručnim i osobnim kvalitetama nastavnikove ličnosti. Intrinzično motiviraniji učenici pozitivnije vrednuju nastavnikove osobina kao što su: povjerenje, smisao za humor, stručnost, empatija, naklonost, zalaganje, te im je nastavnik uzor. Orijentacija učenika na svladavanje zadataka, za razliku od ego orijentacije, ima pozitivnu kanoničku povezanost s faktorima: nastavnik je uzor, smisao za humor, raspoloženje i naklonost. Intrinzične motiviranosti učenika pozitivno je povezana s njihovim stavovima prema nastavniku, ali i obrnuto, osobine nastavnika su povezane s motiviranošću učenika za nastavni predmet, koji on predaje. Iz spoznaja, na koja upućuju rezultati istraživanja, moguće je deducirati vrijedne smjernice za osposobljavanje i usavršavanje nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts