Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku (CROSBI ID 169842)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bratanić, Marija ; Maršić, Tošo Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 300-312

Podaci o odgovornosti

Bratanić, Marija ; Maršić, Tošo

hrvatski

Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku

U radu je istraživana povezanost između pokazatelja intrinzične motiviranosti i orijentacije u nastavi učenika srednje škole s njihovim stavovima prema nekim stručnim i osobnim karakteristikama ličnosti nastavnika TZK-a. Utvrđene su pozitivne kanoničkih relacija motivacije učenika sa percipiranim stručnim i osobnim kvalitetama nastavnikove ličnosti. Intrinzično motiviraniji učenici pozitivnije vrednuju nastavnikove osobina kao što su: povjerenje, smisao za humor, stručnost, empatija, naklonost, zalaganje, te im je nastavnik uzor. Orijentacija učenika na svladavanje zadataka, za razliku od ego orijentacije, ima pozitivnu kanoničku povezanost s faktorima: nastavnik je uzor, smisao za humor, raspoloženje i naklonost. Intrinzične motiviranosti učenika pozitivno je povezana s njihovim stavovima prema nastavniku, ali i obrnuto, osobine nastavnika su povezane s motiviranošću učenika za nastavni predmet, koji on predaje. Iz spoznaja, na koja upućuju rezultati istraživanja, moguće je deducirati vrijedne smjernice za osposobljavanje i usavršavanje nastavnika.

učenik; nastavnik; stavovi; motivacija; orijentacija u nastavi

nije evidentirano

engleski

Correlation between students motivation and attitudes towards Physical Education teacher.

nije evidentirano

student; teacher; attitudes; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

146 (3)

2005.

300-312

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija