Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku (CROSBI ID 169842)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bratanić, Marija ; Maršić, Tošo
hrvatski
Povezanost motivacije učenika s gledištima o nastavniku
U radu je istraživana povezanost između pokazatelja intrinzične motiviranosti i orijentacije u nastavi učenika srednje škole s njihovim stavovima prema nekim stručnim i osobnim karakteristikama ličnosti nastavnika TZK-a. Utvrđene su pozitivne kanoničkih relacija motivacije učenika sa percipiranim stručnim i osobnim kvalitetama nastavnikove ličnosti. Intrinzično motiviraniji učenici pozitivnije vrednuju nastavnikove osobina kao što su: povjerenje, smisao za humor, stručnost, empatija, naklonost, zalaganje, te im je nastavnik uzor. Orijentacija učenika na svladavanje zadataka, za razliku od ego orijentacije, ima pozitivnu kanoničku povezanost s faktorima: nastavnik je uzor, smisao za humor, raspoloženje i naklonost. Intrinzične motiviranosti učenika pozitivno je povezana s njihovim stavovima prema nastavniku, ali i obrnuto, osobine nastavnika su povezane s motiviranošću učenika za nastavni predmet, koji on predaje. Iz spoznaja, na koja upućuju rezultati istraživanja, moguće je deducirati vrijedne smjernice za osposobljavanje i usavršavanje nastavnika.
učenik; nastavnik; stavovi; motivacija; orijentacija u nastavi
nije evidentirano
engleski
Correlation between students motivation and attitudes towards Physical Education teacher.
nije evidentirano
student; teacher; attitudes; motivation
nije evidentirano