Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju (CROSBI ID 169841)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bratanić, M., Maršić, T.
hrvatski
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
U radu je testirana povezanost između stavova učenika prema nastavniku tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi i općeg uspjeha razreda (OUR) na kraju školske godine. Primjenom kanoničke diskriminativne analize testirana je statistička značajnost razlika između razreda različitog OUR u stavovima prema nastavniku, kao i razlike unutar spola (posebno kod učenika i učenica). Dobivena je visoka pozitivna povezanost (r = 0.91) između kvalitete stavova učenika prema nastavniku i njihovog općeg školskog uspjeha. Utvrđena je značajna razlika među razredima različitog općeg uspjeha u stavovima prema nastavniku. Diferenciranje rezultata s obzirom na spol otkriva strukturno različitu povezanost stavova i uspjeha kod učenika i učenica.
učenik; nastavnik; stavovi; uspjeh; učenje; odnosi
nije evidentirano
engleski
Correlation between student's attitudes towards teacher and academic succes.
nije evidentirano
studnet; teacher; attitudes; academic succes; learning; relationship
nije evidentirano