Pregled bibliografske jedinice broj: 504029
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 1; 133-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 504029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
(Correlation between student's attitudes towards teacher and academic succes.)
Autori
Bratanić, M., Maršić, T.
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 145
(2004), 1;
133-144
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenik; nastavnik; stavovi; uspjeh; učenje; odnosi
(studnet; teacher; attitudes; academic succes; learning; relationship)
Sažetak
U radu je testirana povezanost između stavova učenika prema nastavniku tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi i općeg uspjeha razreda (OUR) na kraju školske godine. Primjenom kanoničke diskriminativne analize testirana je statistička značajnost razlika između razreda različitog OUR u stavovima prema nastavniku, kao i razlike unutar spola (posebno kod učenika i učenica). Dobivena je visoka pozitivna povezanost (r = 0.91) između kvalitete stavova učenika prema nastavniku i njihovog općeg školskog uspjeha. Utvrđena je značajna razlika među razredima različitog općeg uspjeha u stavovima prema nastavniku. Diferenciranje rezultata s obzirom na spol otkriva strukturno različitu povezanost stavova i uspjeha kod učenika i učenica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts