Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 504029

Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju


Bratanić, M., Maršić, T.
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 1; 133-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 504029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
(Correlation between student's attitudes towards teacher and academic succes.)

Autori
Bratanić, M., Maršić, T.

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 145 (2004), 1; 133-144

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenik; nastavnik; stavovi; uspjeh; učenje; odnosi
(studnet; teacher; attitudes; academic succes; learning; relationship)

Sažetak
U radu je testirana povezanost između stavova učenika prema nastavniku tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi i općeg uspjeha razreda (OUR) na kraju školske godine. Primjenom kanoničke diskriminativne analize testirana je statistička značajnost razlika između razreda različitog OUR u stavovima prema nastavniku, kao i razlike unutar spola (posebno kod učenika i učenica). Dobivena je visoka pozitivna povezanost (r = 0.91) između kvalitete stavova učenika prema nastavniku i njihovog općeg školskog uspjeha. Utvrđena je značajna razlika među razredima različitog općeg uspjeha u stavovima prema nastavniku. Diferenciranje rezultata s obzirom na spol otkriva strukturno različitu povezanost stavova i uspjeha kod učenika i učenica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tošo Maršić (autor)

Avatar Url Marija Bratanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bratanić, M., Maršić, T.
Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 1; 133-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bratanić, M., Maršić, T. (2004) Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju. Napredak (Zagreb), 145 (1), 133-144.
@article{article, year = {2004}, pages = {133-144}, keywords = {u\v{c}enik, nastavnik, stavovi, uspjeh, u\v{c}enje, odnosi}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {145}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Relacije izme\dju gledi\v{s}ta u\v{c}enika o nastavniku i uspjeha u u\v{c}enju}, keyword = {u\v{c}enik, nastavnik, stavovi, uspjeh, u\v{c}enje, odnosi} }
@article{article, year = {2004}, pages = {133-144}, keywords = {studnet, teacher, attitudes, academic succes, learning, relationship}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {145}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Correlation between student's attitudes towards teacher and academic succes.}, keyword = {studnet, teacher, attitudes, academic succes, learning, relationship} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font