Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju (CROSBI ID 169841)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bratanić, M., Maršić, T. Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 1; 133-144

Podaci o odgovornosti

Bratanić, M., Maršić, T.

hrvatski

Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju

U radu je testirana povezanost između stavova učenika prema nastavniku tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi i općeg uspjeha razreda (OUR) na kraju školske godine. Primjenom kanoničke diskriminativne analize testirana je statistička značajnost razlika između razreda različitog OUR u stavovima prema nastavniku, kao i razlike unutar spola (posebno kod učenika i učenica). Dobivena je visoka pozitivna povezanost (r = 0.91) između kvalitete stavova učenika prema nastavniku i njihovog općeg školskog uspjeha. Utvrđena je značajna razlika među razredima različitog općeg uspjeha u stavovima prema nastavniku. Diferenciranje rezultata s obzirom na spol otkriva strukturno različitu povezanost stavova i uspjeha kod učenika i učenica.

učenik; nastavnik; stavovi; uspjeh; učenje; odnosi

nije evidentirano

engleski

Correlation between student's attitudes towards teacher and academic succes.

nije evidentirano

studnet; teacher; attitudes; academic succes; learning; relationship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

145 (1)

2004.

133-144

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija