Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke (CROSBI ID 363409)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Nola Živković, Diana Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Nola Živković, Diana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke

Na globaliziranom tržištu gdje vlada jaka konkurencija, sve je više promotivnih kampanja koje promoviraju različite marke prema ciljnim tržištima i segmentima potrošača. U komunikacijski zasićenom okruženju teško je istaknuti marku u odnosu na konkurentske marke, te je još teže privući pozornost potrošača, a posebice je teško osmisliti poruku koja će biti relevantna potrošačima i izazvati njihovu reakciju ili stav prema marci. Cilj ovog rada je potaknuti istraživanja sponzorstava kao oblika marketinške aktivnosti i potaknuti praćenja učinaka ulaganja u sponzorstva. Analiza literature pokazuje da sponzoriranje može biti vrijedan alat za jačanje imidža marke ili poduzeća, probijanje komunikacijske zagušenosti, te biti alat za pozicioniranje marke, a u posljednje vrijeme i alat za povećanje prodaje. Sponzorstvo može biti usmjereno na potrošače, distributivne kanale, financijske institucije, vladu, društvo i zaposlenike. Osim ovih primjena sponzoriranje može imati i šire implikacije na društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. Empirijskim istraživanjem utvrdila se percepcija potrošača prema sponzoriranju manifestacija, djelovanje sponzoriranja na odnos potrošača prema sponzorima i namjeru kupovine marke sponzora. U zaključnom poglavlju dane su smjernice za korištenje sponzoriranja manifestacija, kako sa strateškog tako i s izvedbenog aspekta.

Sponzorstvo; sponzoriranje; manifestacija; pozicioniranje; transfer vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Event sponsorship as a brand positioning strategy tool

nije evidentirano

Sponsorship; sponsoring; event; postioning; value transfer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

21.02.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija