Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke (CROSBI ID 363409)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Nola Živković, Diana
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke
Na globaliziranom tržištu gdje vlada jaka konkurencija, sve je više promotivnih kampanja koje promoviraju različite marke prema ciljnim tržištima i segmentima potrošača. U komunikacijski zasićenom okruženju teško je istaknuti marku u odnosu na konkurentske marke, te je još teže privući pozornost potrošača, a posebice je teško osmisliti poruku koja će biti relevantna potrošačima i izazvati njihovu reakciju ili stav prema marci. Cilj ovog rada je potaknuti istraživanja sponzorstava kao oblika marketinške aktivnosti i potaknuti praćenja učinaka ulaganja u sponzorstva. Analiza literature pokazuje da sponzoriranje može biti vrijedan alat za jačanje imidža marke ili poduzeća, probijanje komunikacijske zagušenosti, te biti alat za pozicioniranje marke, a u posljednje vrijeme i alat za povećanje prodaje. Sponzorstvo može biti usmjereno na potrošače, distributivne kanale, financijske institucije, vladu, društvo i zaposlenike. Osim ovih primjena sponzoriranje može imati i šire implikacije na društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. Empirijskim istraživanjem utvrdila se percepcija potrošača prema sponzoriranju manifestacija, djelovanje sponzoriranja na odnos potrošača prema sponzorima i namjeru kupovine marke sponzora. U zaključnom poglavlju dane su smjernice za korištenje sponzoriranja manifestacija, kako sa strateškog tako i s izvedbenog aspekta.
Sponzorstvo; sponzoriranje; manifestacija; pozicioniranje; transfer vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Event sponsorship as a brand positioning strategy tool
nije evidentirano
Sponsorship; sponsoring; event; postioning; value transfer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
113
21.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb