Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? (CROSBI ID 42961)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vidulin-Orbanić, Sabina ; Pejić Papak, Petra HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija? // Škola po mjeri(monografija) / Kadum, Vladimir (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 15-32

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina ; Pejić Papak, Petra

hrvatski

HNOS i suvremena škola: Reakcija ili interakcija?

Učinkovito djelovanje u suvremenom društvu zahtijeva novu tipologiju znanja, vještina, vrijednosti i stavova, nove kompetencije pojedinaca. Otvorenost potrebama današnjice i susret s realnom životnom sredinom čini školu suvremenom. Osnovni uvjeti koncipiranja suvremene škole odnose se na određivanje strukture sadržaja obrazovanja, poticanje individualnosti i kreativnosti, upoznavanje i ovladavanje novim tehnologijama te afirmiranje cjeloživotnog obrazovanja. Kvaliteta i djelotvornost škole rezultat je sustavnog unapređivanja kvalitete rada. Upravo je Hrvatski nacionalni obrazovni standard cjelovit pristup obrazovnom procesu koji nastoji uskladiti nove prijedloge promjena s novim saznanjima o poučavanju i učenju usmjerenim na razvojne razine učenika. Predlažu se didaktičko-metodički sustavi koji učenicima pružaju mogućnost izbora sadržaja, metoda, oblika i uvjeta za ostvarivanje programskih ciljeva i sadržaja. U skladu s time, u radu se prikazuju rezultati istraživanja o poimanju Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda studenata razredne nastave Sveučilišta u Puli, Rijeci i Splitu. Cilj istraživanja bio je iskazati percepciju studenata u svezi promjena u nastavnoj praksi uvođenjem HNOS-a. Zaključak navodi na to da se ukupna percepcija studenata odnosi na promjene vezane uz uporabu suvremenih oblika rada te aktivniji i kreativniji rad učenika i učitelja i pridavanje važnosti (samo)vrednovanju.

kvalitetna škola, suvremeno obrazovanje, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, nastavna praksa

nije evidentirano

engleski

HNOS and modern school: Reaction or Interaction?

nije evidentirano

quality-school, contemporary education, Croatian educational national standard, teaching training

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-32.

objavljeno

Podaci o knjizi

Škola po mjeri(monografija)

Kadum, Vladimir

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2009.

978-953-7498-24-5

Povezanost rada

Pedagogija