izvor podataka: crosbi
!
Stvaranje marke grada Pule (CROSBI ID 363331)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Kamber, Jasmina Nina
Stvaranje marke grada Pule / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Kamber, Jasmina Nina
Grbac, Bruno
hrvatski
Stvaranje marke grada Pule
U kontekstu navedene problematike istraživanja definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi nužnost izrade i primejen modela za stvaranje marke grada Pule, utvrditi prednosti i mogućnosti koje primjena koncepcije stvaranja marke donosi gradovima, istražiti i predložiti odrednice stvaranja marke grada Pule s ciljem postizanja diferencijacije grada Pule i zadovoljanja potreba postojećih i novih korisnika time osiguravajući konkurentsku prednost.
Marka; Pula
nije evidentirano
engleski
Creating a brand of Pula
nije evidentirano
Brand; Pula
nije evidentirano
Podaci o izdanju
119
18.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove