Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke grada Pule (CROSBI ID 363331)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kamber, Jasmina Nina Stvaranje marke grada Pule / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kamber, Jasmina Nina

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje marke grada Pule

U kontekstu navedene problematike istraživanja definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi nužnost izrade i primejen modela za stvaranje marke grada Pule, utvrditi prednosti i mogućnosti koje primjena koncepcije stvaranja marke donosi gradovima, istražiti i predložiti odrednice stvaranja marke grada Pule s ciljem postizanja diferencijacije grada Pule i zadovoljanja potreba postojećih i novih korisnika time osiguravajući konkurentsku prednost.

Marka; Pula

nije evidentirano

engleski

Creating a brand of Pula

nije evidentirano

Brand; Pula

nije evidentirano

Podaci o izdanju

119

18.02.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija