Profesionalna etika u glazbeno-kulturnom općem obrazovanju (CROSBI ID 570584)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sam Palmić, Renata
hrvatski
Profesionalna etika u glazbeno-kulturnom općem obrazovanju
U radu se promišlja etička dimenzija glazbeno-kulturnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju, jednom od podsustava obrazovnog sustava. Glazba kao umjetnost, kao dio kulture društva te kao obrazovno područje, pridonosi razvoju i integraciji pojedinca u društvo, a konkretizira se primjerice u komunikacijskoj etici učitelja. Komunikacijska etika svoju paradigmu ima već u počecima stvaranja glazbenog identiteta učenika u prvim razredima osnovne škole. Pritom se s pozicije etike i morala raspravlja o mogućnostima utjecaja kulture i glazbene kulture na razvoj glazbenog identiteta učitelja, dok se konkretizacijom određenih problema u glazbeno-kulturnoj edukaciji ističe svojevrsni diskontinuitet, a moguće su i rasprave o određenom relativizmu. S obzirom na to da je opće obrazovanje cjelovit i kompleksan proces koji integrira različita područja, etičnost je u obrazovnom sustavu čimbenik koji sve sudionike u njemu, upućuje na univerzalne vrijednosti društva i kulture u kome se sudionici ostvaruju.
etika u glazbenom obrazovanju; glazbena kultura; glazbeni identitet; glazbeno-kulturno obrazovanje učenika i učitelja; komunikacijska etika; kultura; relativizam u glazbeno-kulturnom obrazovanju
međunarodna recenzija: znanstveni, pregledni rad
engleski
Professional ethic in musical-culturaly general education
nije evidentirano
ethic in musical education; musical identity; musical-culturally education; communicational ethic; culture; relativity in musical education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
365-376.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Deontologija učitelja
Kadum, V.
Pula : Medulin: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7191-05-4
Podaci o skupu
Deontologija učitelja
predavanje
20.04.2007-21.04.2007
Medulin, Hrvatska