Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502658

CJELOŽIVOTNO GLAZBENO UČENJE - IZAZOV SUVREMENOG OBRAZOVANJA


Ercegovac-Jagnjić, Gordana; Sam Palmić, Renata
CJELOŽIVOTNO GLAZBENO UČENJE - IZAZOV SUVREMENOG OBRAZOVANJA // CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ, Svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 85-92


Naslov
CJELOŽIVOTNO GLAZBENO UČENJE - IZAZOV SUVREMENOG OBRAZOVANJA
(LIFELONG MUSICAL LEARNING - CHALLENGE OF MODERN EDUCATION)

Autori
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Sam Palmić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ, Svezak 2

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija

Izdavač
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
85-92

ISBN
978-953-98445-6-9

Ključne riječi
Glazbeno-estetska komunikacija, umjetnost i tradicija, glazbeni odgoj kao preduvjet stjecanja glazbene kulture, cjeloživotno obrazovanje učitelja i odgojitelja, kulturni identitet
(Musical-aesthetic communication, art and tradition, music education as prerequisite for acquisition of music culture, lifelong education of teachers and educators, cultural identity)

Sažetak
Suvremena društva, usmjerena prema znanju, temelje svoj razvoj na konceptu cjeloživotnog učenja s ciljem stjecanja, unaprjeđivanja i osuvremenjivanja znanja, sposobnosti i vještina svakog pojedinca. Mijenjaju se i spoznaje o ulozi i kompetencijama učitelja u području glazbene kulture, pri čemu ključnu ulogu u strukturiranju cjeloživotnog obrazovanja treba imati učitelj koji uči, promišlja o načinima, kvaliteti, učinkovitosti i kreativnosti svoga djelovanja, jer estetska je komunikacija jedini način kojim kultura, umjetnost i baština uopće, pa tako i glazbena, mogu težiti održivoj budućnosti. Uspostavljanje društveno prihvatljivog sustava vrijednosti, redefiniranje programa glazbene izobrazbe učitelja prema ključnim kompetencijama te usuglašavanje kriterija za izbor sposobnih pojedinaca u programe obrazovanja učitelja stvara temelje glazbenog odgoja kao kontinuiranog procesa u stjecanju znanja o glazbenoj kulturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Znanstveni, pregledni rad



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek,
Sveučilište u Rijeci