Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja (CROSBI ID 42929)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Sam Palmić, Renata cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 85-92

Podaci o odgovornosti

Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Sam Palmić, Renata

hrvatski

cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja

Suvremena društva, usmjerena prema znanju, temelje svoj razvoj na konceptu cjeloživotnog učenja s ciljem stjecanja, unaprjeđivanja i osuvremenjivanja znanja, sposobnosti i vještina svakog pojedinca. Mijenjaju se i spoznaje o ulozi i kompetencijama učitelja u području glazbene kulture, pri čemu ključnu ulogu u strukturiranju cjeloživotnog obrazovanja treba imati učitelj koji uči, promišlja o načinima, kvaliteti, učinkovitosti i kreativnosti svoga djelovanja, jer estetska je komunikacija jedini način kojim kultura, umjetnost i baština uopće, pa tako i glazbena, mogu težiti održivoj budućnosti. Uspostavljanje društveno prihvatljivog sustava vrijednosti, redefiniranje programa glazbene izobrazbe učitelja prema ključnim kompetencijama te usuglašavanje kriterija za izbor sposobnih pojedinaca u programe obrazovanja učitelja stvara temelje glazbenog odgoja kao kontinuiranog procesa u stjecanju znanja o glazbenoj kulturi.

glazbeno-estetska komunikacija, umjetnost i tradicija, glazbeni odgoj kao preduvjet stjecanja glazbene kulture, cjeloživotno obrazovanje učitelja i odgojitelja, kulturni identitet

znanstveni, pregledni rad

engleski

Lifelong Musical Learning - Challenge of Modern Education

nije evidentirano

musical-aesthetic communication, art and tradition, music education as prerequisite for acquisition of music culture, lifelong education of teachers and educators, cultural identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-92.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-6-9

Povezanost rada

Pedagogija