Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled (CROSBI ID 42922)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana
hrvatski
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled
U radu su, nakon teorijskog pristupa, prikazani neki rezultati šireg istraživanja življenja zavičajne glazbene kulture u podsustavu osnovnog odgoja i obrazovanja. Istraživanjem su obuhvaćene dimenzije pučkog glazbenog izraza i njegov odjek u osnovnoškolskom obrazovanju od prvog do osmog razreda, institucionalnom temelju cjeloživotnog učenja za održivi kulturni razvoj, s posebnim obzirom na dinstinkciju urbanih i ruralnih sredina. Komparativno istraživanje provedeno je u osnovnim školama primorske, gorske i ravničarske Hrvatske, odnosno u županijama i njihovim središtima. Rezultati istraživanja ujedno su pokazatelji određenih strukturnih obilježja opće obrazovne koncepcije prema održivom razvoju, prvenstveno prema kulturološkom i socioantropološkom pristupu bogatoj i raznolikoj zavičajnoj glazbenoj riznici koja se, unutar hrvatskog glazbeno-nacionalnog korpusa, odlikuje multikulturalnošću i mogućom osebujnom interkulturalnošću.
Cjeloživotno glazbeno učenje, interkulturalnost, kulturni i socioantropološki pristup zavičajnoj glazbi, multikulturalnost, održivi kulturni razvoj
nije evidentirano
engleski
Lifelong learning for sustainable development - the immanence of homeland culture. Musical wiev
nije evidentirano
Lifelong musical learning, interculturalism, cultural and socioantropological approach toward homeland music, multiculturalism, sustainable cultural development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I
Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-5-2