Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502530

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled


Sam Palmić, Renata; Ercegovac-Jagnjić Gordana
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I / Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u rijeci, 2008. str. 159-165


Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled
(Lifelong learning for sustainable development - the immanence of homeland culture. Musical wiev)

Autori
Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija

Izdavač
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
159-165

ISBN
978-953-98445-5-2

Ključne riječi
Cjeloživotno glazbeno učenje, interkulturalnost, kulturni i socioantropološki pristup zavičajnoj glazbi, multikulturalnost, održivi kulturni razvoj
(Lifelong musical learning, interculturalism, cultural and socioantropological approach toward homeland music, multiculturalism, sustainable cultural development)

Sažetak
U radu su, nakon teorijskog pristupa, prikazani neki rezultati šireg istraživanja življenja zavičajne glazbene kulture u podsustavu osnovnog odgoja i obrazovanja. Istraživanjem su obuhvaćene dimenzije pučkog glazbenog izraza i njegov odjek u osnovnoškolskom obrazovanju od prvog do osmog razreda, institucionalnom temelju cjeloživotnog učenja za održivi kulturni razvoj, s posebnim obzirom na dinstinkciju urbanih i ruralnih sredina. Komparativno istraživanje provedeno je u osnovnim školama primorske, gorske i ravničarske Hrvatske, odnosno u županijama i njihovim središtima. Rezultati istraživanja ujedno su pokazatelji određenih strukturnih obilježja opće obrazovne koncepcije prema održivom razvoju, prvenstveno prema kulturološkom i socioantropološkom pristupu bogatoj i raznolikoj zavičajnoj glazbenoj riznici koja se, unutar hrvatskog glazbeno-nacionalnog korpusa, odlikuje multikulturalnošću i mogućom osebujnom interkulturalnošću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek,
Sveučilište u Rijeci