Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled (CROSBI ID 42922)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I / Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 159-165

Podaci o odgovornosti

Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana

hrvatski

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled

U radu su, nakon teorijskog pristupa, prikazani neki rezultati šireg istraživanja življenja zavičajne glazbene kulture u podsustavu osnovnog odgoja i obrazovanja. Istraživanjem su obuhvaćene dimenzije pučkog glazbenog izraza i njegov odjek u osnovnoškolskom obrazovanju od prvog do osmog razreda, institucionalnom temelju cjeloživotnog učenja za održivi kulturni razvoj, s posebnim obzirom na dinstinkciju urbanih i ruralnih sredina. Komparativno istraživanje provedeno je u osnovnim školama primorske, gorske i ravničarske Hrvatske, odnosno u županijama i njihovim središtima. Rezultati istraživanja ujedno su pokazatelji određenih strukturnih obilježja opće obrazovne koncepcije prema održivom razvoju, prvenstveno prema kulturološkom i socioantropološkom pristupu bogatoj i raznolikoj zavičajnoj glazbenoj riznici koja se, unutar hrvatskog glazbeno-nacionalnog korpusa, odlikuje multikulturalnošću i mogućom osebujnom interkulturalnošću.

Cjeloživotno glazbeno učenje, interkulturalnost, kulturni i socioantropološki pristup zavičajnoj glazbi, multikulturalnost, održivi kulturni razvoj

nije evidentirano

engleski

Lifelong learning for sustainable development - the immanence of homeland culture. Musical wiev

nije evidentirano

Lifelong musical learning, interculturalism, cultural and socioantropological approach toward homeland music, multiculturalism, sustainable cultural development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I

Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-5-2

Povezanost rada

Pedagogija