Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 502526

Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko- metodička izobrazba


Rački, Željko; Peko, Anđelka; Varga, Rahaela
Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko- metodička izobrazba // Modszertani Kozlony, 1 (2010), 1; 36-49 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni, znanstveni)


Naslov
Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko- metodička izobrazba
(Necessity of Lifelong Education of University Teachers: Pedagogical-Psychological and Didactic-Methodological Training)

Autori
Rački, Željko ; Peko, Anđelka ; Varga, Rahaela

Izvornik
Modszertani Kozlony (2217-4540) 1 (2010), 1; 36-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni, znanstveni

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje; pedagoško-psihološka i didaktičko–metodička izobrazba; sveučilišni nastavnici
(Lifelong education; pedagogical-psychological and didactic-methodological training; university teachers)

Sažetak
Rad stavlja naglasak na stručne i nastavničke kompetencije u razvojnom obrazovnom sustavu, a iz perspektive potreba sveučilišnih nastavnika i studenata. Time otvara pitanje potrebe i nužnosti pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke izobrazbe sveučilišnih nastavnika s ciljem podizanja kvalitete nastave koju pružaju krajnjim korisnicima, tj. studentima. U radu su prikazani zakonski okviri i osnove za pokretanje postupka pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke izobrazbe sveučilišnih nastavnika, s posebnim naglaskom na pravno riješeno pitanje jamstva i određenosti u zadržavanju i izgradnji nastavničkih kompetencija sveučilišnih nastavnika. Opis prvih iskustava u provedbi takve izobrazbe prate preporuke za budući rad sa sveučilišnim nastavnicima kao skupinom visokoobrazovanih i za svoje područje stručnih osoba, što je potrebno u potpunosti uvažavati. Međutim, stručna osposobljenost ne jamči nastavničku osposobljenost, koju im može pružiti pedagoško-psihološka i didaktičko-metodička izobrazba kao sustavan oblik cjeloživotnoga obrazovanja, te se ona posebno i problematizira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Anđelka Peko, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek