Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko- metodička izobrazba (CROSBI ID 169565)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rački, Željko ; Peko, Anđelka ; Varga, Rahaela
hrvatski
Nužnost cjeloživotnog obrazovanja sveučilišnih nastavnika: pedagoško-psihološka i didaktičko- metodička izobrazba
Rad stavlja naglasak na stručne i nastavničke kompetencije u razvojnom obrazovnom sustavu, a iz perspektive potreba sveučilišnih nastavnika i studenata. Time otvara pitanje potrebe i nužnosti pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke izobrazbe sveučilišnih nastavnika s ciljem podizanja kvalitete nastave koju pružaju krajnjim korisnicima, tj. studentima. U radu su prikazani zakonski okviri i osnove za pokretanje postupka pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke izobrazbe sveučilišnih nastavnika, s posebnim naglaskom na pravno riješeno pitanje jamstva i određenosti u zadržavanju i izgradnji nastavničkih kompetencija sveučilišnih nastavnika. Opis prvih iskustava u provedbi takve izobrazbe prate preporuke za budući rad sa sveučilišnim nastavnicima kao skupinom visokoobrazovanih i za svoje područje stručnih osoba, što je potrebno u potpunosti uvažavati. Međutim, stručna osposobljenost ne jamči nastavničku osposobljenost, koju im može pružiti pedagoško-psihološka i didaktičko-metodička izobrazba kao sustavan oblik cjeloživotnoga obrazovanja, te se ona posebno i problematizira.
cjeloživotno obrazovanje; pedagoško-psihološka i didaktičko–metodička izobrazba; sveučilišni nastavnici
nije evidentirano
engleski
Necessity of Lifelong Education of University Teachers: Pedagogical-Psychological and Didactic-Methodological Training
nije evidentirano
lifelong education; pedagogical-psychological and didactic-methodological training; university teachers
nije evidentirano