ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju (CROSBI ID 169561)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sam Palmić, Renata
hrvatski
ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju
Poboljšanje kvalitete obrazovanja odgojitelja i učitelja ne iscrpljuje se u njihovu inicijalnom visokoškolskom obrazovanju, već se u okviru cjeloživotnog učenja odvija trajno obrazovanje. U multidisciplinarnom obrazovanju odgojitelja i učitelja ističe se glazbeno obrazovanje koje je sjajan primjer cjeloživotnog učenja. U tom smislu nužno je širenje kuta gledanja na segment glazbenog obrazovanja. Autorica se u radu osvrće na dio Bolonjskog procesa koji u obrazovanju odgojitelja i učitelja čini prve korake i medijski je najeksponiraniji, a to je ECTS kreditni bod. On je zanimljiv s obzirom na specifičnost glazbenog obrazovanja u okviru traženja standarda obrazovanja odgojitelja i učitelja. U tom kontekstu kao i u cjeloživotnom učenju - po mišljenju autorice - ističu se glazbena motivacija, kompetencija i (samo)evaluacija.
glazbeno obrazovanje odgojitelja i učitelja ; cjeloživotno učenje ; Bolonjski proces ; ECTS kreditni bod ; glazbena motivacija ; kompetencija i (samo)evaluacija
nije evidentirano
engleski
towards musical education and lifelong learning whith ECTS credits
nije evidentirano
preschool and elementary school teacher's education ; lifelong learning ; Bologna process ; ECTS credit ; musical motivation ; authority and (self)evaluation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
5
2005.
123-131
objavljeno
1334-5982