Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju (CROSBI ID 169561)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sam Palmić, Renata ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju // Zbornik radova (Sveučilište u Zadru. Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece), 5 (2005), 123-131

Podaci o odgovornosti

Sam Palmić, Renata

hrvatski

ECTS kreditnim bodom prema glazbenom obrazovanju i cjeloživotnom učenju

Poboljšanje kvalitete obrazovanja odgojitelja i učitelja ne iscrpljuje se u njihovu inicijalnom visokoškolskom obrazovanju, već se u okviru cjeloživotnog učenja odvija trajno obrazovanje. U multidisciplinarnom obrazovanju odgojitelja i učitelja ističe se glazbeno obrazovanje koje je sjajan primjer cjeloživotnog učenja. U tom smislu nužno je širenje kuta gledanja na segment glazbenog obrazovanja. Autorica se u radu osvrće na dio Bolonjskog procesa koji u obrazovanju odgojitelja i učitelja čini prve korake i medijski je najeksponiraniji, a to je ECTS kreditni bod. On je zanimljiv s obzirom na specifičnost glazbenog obrazovanja u okviru traženja standarda obrazovanja odgojitelja i učitelja. U tom kontekstu kao i u cjeloživotnom učenju - po mišljenju autorice - ističu se glazbena motivacija, kompetencija i (samo)evaluacija.

glazbeno obrazovanje odgojitelja i učitelja ; cjeloživotno učenje ; Bolonjski proces ; ECTS kreditni bod ; glazbena motivacija ; kompetencija i (samo)evaluacija

nije evidentirano

engleski

towards musical education and lifelong learning whith ECTS credits

nije evidentirano

preschool and elementary school teacher's education ; lifelong learning ; Bologna process ; ECTS credit ; musical motivation ; authority and (self)evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2005.

123-131

objavljeno

1334-5982

Povezanost rada

Pedagogija