Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi (CROSBI ID 570527)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi // Uključivanje i podrška u zajednici / Đurek, Vesna (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 181-194

Podaci o odgovornosti

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija

hrvatski

Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi

Podrška djeci s teškoćama u vidu asistenta u nastavi i mobilnog stručnog tima jedan je od modela podrške edukacijskom uključivanju koji se u Hrvatskoj primjenjuje zadnje 3 godine. U evaluaciji ovog modela podrške rukovodimo se načelima inkluzivnog istraživanja koja naglašavaju važnost dječjeg mišljenja o podršci koju dobivaju. U svijetu poznati način ovakvog istraživanja naziva se participativni pristup inkluzivnog istraživanja (Johnson i sur. 2003). Cilj ovog istraživanja je evaluirati zadovoljstvo djece s teškoćama podrškom koju dobivaju od asistenata u nastavi. Istraživanje je provedeno temeljem strukturiranog intervjua (Krampač-Grljušić, 2009) konstruiranog za potrebe ovog kvalitativnog istraživanja. U istraživanju je obuhvaćeno 5 djece s teškoćama, oba spola, osnovnoškolske dobi, koja dobivaju podršku asistenta u nastavi u osnovnoj školi u Osijeku. Analizom odgovora uočeno je da djeca s teškoćama nemaju utjecaj na izbor asistenta i da su imala iskustvo promjene asistenta. Asistenta pozitivno doživljavaju kao pomoć i prijatelja, ističu da im pomaže u razumijevanju školskih sadržaja, obavljanju raznih školskih zadataka i doprinosi boljem uspjehu. Pored toga djeca s teškoćama ističu i poboljšanje druženja s vršnjacima posredstvom asistenta. Djeca izražavaju želju da i u budućnosti imaju podršku asistenta u nastavi. Temeljem ove evaluacije dobili smo smjernice o učinkovitosti ovog modela podrške te poticaj da u daljnjim istraživanjima uvažavamo procjenu podrške od strane djece.

djeca s teškoćama ; asistent u nastavi ; kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

What do children with difficulties say and think about their teacher assistant

nije evidentirano

children with difficulties ; teaching assistant ; qualitative research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

181-194.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Uključivanje i podrška u zajednici

Đurek, Vesna

Zagreb: Školska knjiga

978-953-96760-7-8

Podaci o skupu

Uključivanje i podrška u zajednici

predavanje

22.04.2010-24.04.2010

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija