Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi (CROSBI ID 570522)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Lisak, Natalija ; Žic Ralić, Anamarija Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.). Tuzla, 2010. str. xx-xx

Podaci o odgovornosti

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Lisak, Natalija ; Žic Ralić, Anamarija

hrvatski

Što učitelji misle o ulozi asistenta u nastavi

Edukacijsko uključivanje djece s teškoćama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove skupine djece (Igrić, Kobetić, Lisak, 2008). Prethodna istraživanja ukazala su kako je za sustavnu podršku potrebna aktivna uloga učitelja, pozitivni stavovi prema integraciji (Kiš-Glavaš, 2000), stručno usavršavanje učitelja (Stančić, Kiš- Glavaš, Igrić, 2001), te njegova dobra suradnja sa stručnim suradnikom, roditeljima i samim djetetom (Hirsto, 2010). U evaluaciji modela podrške edukacijskom uključivanju - mobilni stručni tim i asistent u nastavi, koji je prisutan u Hrvatskoj, pokazalo se kako je neophodna dobra suradnja učitelja i asistenta (Igrić, Kobetić, Lisak, 2008 ; Igrić, Cvitković, Lisak, Kobetić, 2010.) Cilj ovog kvalitativnog istraživanja bio je ispitati mišljenje učitelja o iskustvu rada s asistentima u Osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku o ulozi asistenta, suradnji i radu s asistentom te prijedlozma i očekivanjima od buduće suradnje. Sudionici ovog istraživanja su učitelji Osnovne škole Ljudevita Gaja u Osijeku koji imaju iskustvo rada s asistentom u nastavi. Sudionika je 12, svi su ženskog spola s podjednakim radnim stažom i podjednakim iskustvom rada s djecom s teškoćama. Istraživanje je provedeno polustrukturiranim intervjuom, konstruiranim za potrebe ovog kvalitativnog istraživanja. Analiza odgovora u skladu s unaprijed postavljenim kategorijama: uloga asistenta, suradnja i rad s asistentom, prijedlozi i očekivanja od buduće suradnje., s obzirom da se radi o inkluzivnoj školi, daje smjernice o poželjnom odnosu učitelja i asistenata u nastavi i o uvjetima koji pogoduju takvom odnosu.

učitelji ; asistent u nastavi ; djeca s teškoćama ; kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

What do teachers think about the role of teaching assistant?

nije evidentirano

teachers ; teaching assistan t ; children with disabilities ; qualitative study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

xx-xx.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Vantić Tanjić, Medina

Tuzla:

Podaci o skupu

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

predavanje

05.11.2010-07.11.2010

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija