Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremenim se oblicima aktivnog učenja učenik penje uz piramidu znanja (CROSBI ID 570521)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić Papak, Petra Suvremenim se oblicima aktivnog učenja učenik penje uz piramidu znanja // Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 255-264

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra

hrvatski

Suvremenim se oblicima aktivnog učenja učenik penje uz piramidu znanja

Suvremena stremljenja teorija koje kazuju da je učenik aktivan sudionik u svim segmentima svog obrazovanja nameću potrebu za pristupom učenju s gledišta interakcionizma i konstruktivizma.Naime, izravno uključen i usmjeren na pažljivo odabrane aktivnosti učenik je u poziciji da razmišlja o onome što čini i izgrađuje sustav logički povezanih znanja koja će moći primjenjivati u različitim životnim situacijama.

aktivno učenje; kreativno poučavanje; suradničko učenje; projektna nastava

nije evidentirano

engleski

Modern forms of active learning help pupils ascend the knowledge pyramid

nije evidentirano

active learning; creative teaching; cooperative learning; learning through projects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

255-264.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-13-7

Podaci o skupu

Pedagogy and the Knowledge Society

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija