Suvremenim se oblicima aktivnog učenja učenik penje uz piramidu znanja (CROSBI ID 570521)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejić Papak, Petra
hrvatski
Suvremenim se oblicima aktivnog učenja učenik penje uz piramidu znanja
Suvremena stremljenja teorija koje kazuju da je učenik aktivan sudionik u svim segmentima svog obrazovanja nameću potrebu za pristupom učenju s gledišta interakcionizma i konstruktivizma.Naime, izravno uključen i usmjeren na pažljivo odabrane aktivnosti učenik je u poziciji da razmišlja o onome što čini i izgrađuje sustav logički povezanih znanja koja će moći primjenjivati u različitim životnim situacijama.
aktivno učenje; kreativno poučavanje; suradničko učenje; projektna nastava
nije evidentirano
engleski
Modern forms of active learning help pupils ascend the knowledge pyramid
nije evidentirano
active learning; creative teaching; cooperative learning; learning through projects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
255-264.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-13-7
Podaci o skupu
Pedagogy and the Knowledge Society
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska