Ispitivanje nekih čimbenika uže okoline za razvoj tolerancije prema djeci s teškoćama (CROSBI ID 169546)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana ; Nikolić, Branko ; Lisak, Natalija ; Rakić, Vini
hrvatski
Ispitivanje nekih čimbenika uže okoline za razvoj tolerancije prema djeci s teškoćama
Iz suvremenog pristupa invaliditetu, prema kojem ograničene mogućnosti osoba s invaliditetom proizlaze iz prepreka od strane društva, edukacijsko uključivanje djece s teškoćama postaje jedan od najvećih izazova 21. stoljeća. Istraživanja se usmjeravaju na okolinu i prevladavanje prepreka uključivanju djece s teškoćama i osoba s invaliditetom. Koristeći kvantitativnu i kvalitativnu analizu inicijalnih podataka istraživanja o nekim osobinama učenika šestih razreda osnovne škole, ovaj je rad utvrdio važnost samopoimanja djece za razvoj tolerancije prema drugoj djeci u školi i ulogu označavanja djeteta "djetetom s teškoćama". Ustanovljeno je da roditelji s nižom kompetencijom za ulogu roditelja imaju manje tolerantu djecu. Rezultati rada su korišteni za izradu intervencijskih programa u školi "Tolerancijom do škole za sve".
djeca s teškoćama; edukacijsko uključivanje; tolerancija
nije evidentirano
engleski
Testing of Some Factors in the Nearby Environment for the Developement of Tolerance toward Children with Disabilities
nije evidentirano
children with difficulties; educational inclusion; tolerance
nije evidentirano