Istraživačka nastava kao standard suvremene škole (CROSBI ID 570437)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Labak, Irena
hrvatski
Istraživačka nastava kao standard suvremene škole
Svrha nastave koja se temelji na istraživačkom iskustvenom učenju je usmjerena učeniku što znači da se ne drže temeljnim samo znanje i spoznaje već i samostalnost, individualnost, odgovornost, samopraćenje. Zapravo samostalnim otkrivanjem raste motivacija, znatiželja kao i osobno zadovoljstvo uslijed rezultata koji su prisutni i kontinuirano se propituju. Prikazani su primjeri metode istraživačke nastave provedenih u osnovnoj školi s 158 učenika. Istraživanje ima važno mjesto u nastavi biologije. U ovom radu smo ukazali na samostalni rad, stjecanje znanja vlastitom aktivnošću, osiguravaju interesantnost i aktualnost nastave, te ostvaruju i niz paralelnih ciljeva.
istraživačka nastava; standarad; suvremena škola
nije evidentirano
engleski
Teaching-as-research as the standard for contemporary achools
nije evidentirano
teaching as research; standard; contemporary schools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
420-421.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
9.hrvatski biološki kongres
Besendrfer, Višnja ; Klobučar, I.V. Goran
Rovinj: Hrvatsko biološko društvo
953-6241-06-4
Podaci o skupu
9. Hrvatski biološki kongres
predavanje
23.09.2006-29.09.2006
Rovinj, Hrvatska